SmoothCriminal Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hey Hei. Velkommen til gårds. Skal det være en kopp kaffè? Ellers takk har hatt min daglige kopp. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Gah! Mamma drikker opp all rødvinen min! Jeg drikker opp min egen rødvin, mens jeg er på skypechat med forumgjengen. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Gah! Mamma drikker opp all rødvinen min! Jeg drikker opp min egen rødvin, mens jeg er på skypechat med forumgjengen. Jeg krever at jeg får bli med. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Nei. Vi liker ikke nye folk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Du kan kreve så mye du vil, men du slipper ikke inn. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Gah! Mamma drikker opp all rødvinen min! Jeg drikker opp min egen rødvin, mens jeg er på skypechat med forumgjengen. Jeg krever at jeg får bli med. Dont talk to my lady like that! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Du må si hvem du egentlig er først. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Herregud, Else Kåss er gæren i Torsdag Kveld... Sjuke greier. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Du må si hvem du egentlig er først. Sjekk den første tråden min. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Du må si hvem du egentlig er først. Det er meg... Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Du må si hvem du egentlig er først. Det er meg... Nei, hottie. Jeg er meg, du er du. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Du må si hvem du egentlig er først. Det er meg... Nei, hottie. Jeg er meg, du er du. Nei jeg er meg, og jeg er deg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er nok best å holde seg unna, Hedvig... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Herregud, Else Kåss er gæren i Torsdag Kveld... Sjuke greier. Jeg syns hun kan ta den hvalross-fetisjen sitt et anna sted.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Gah! Mamma drikker opp all rødvinen min! Jeg drikker opp min egen rødvin, mens jeg er på skypechat med forumgjengen. Kos. Jeg drikker så sjelden, siden jeg ikke orker å drikke alene og ikke gidder å avslutte en fredagkveld klokken elleve for å ta bussen tilbake til Orkanger. Derfor prøver jeg å spare vinflaskene mine til det blir påske og folk kommer hjem, men neida. Nå har jeg "bare" liter på liter med sprit i stedet. Livet er hardt, gitt (dette er ikke seriøst ment). Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Forumtreff, Oslo, lørdag/søndag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Vinflasker er vel ikkeno å spare på, de skal drikkes. Når det er tomt kjøper man bare en ny. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg liker å spare på rødvin til spesielle anledninger. Som når folk kommer hjem og kan drikke med meg. Orker ikke drikke med mamma og pappa heller, ikke hjemme. Det føles livet enda mer stusselig enn det er. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Vinflasker er vel ikkeno å spare på, de skal drikkes. Når det er tomt kjøper man bare en ny. Drukket opp vinflaska nå. Ikke så smart, når jeg har drukket vin sier jeg ja til forumtreff på chaten. Skummelt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hvitvin og cava derimot ... Skjønt, det er ikke helt det samme å sitte og tylle i seg flaske på flaske av det heller, ikke når det ikke er folk i nabolaget som stikker innom til alle døgnets tider for å drikke, preike skit og spille kort. Vinflasker er vel ikkeno å spare på, de skal drikkes. Når det er tomt kjøper man bare en ny. Drukket opp vinflaska nå. Ikke så smart, når jeg har drukket vin sier jeg ja til forumtreff på chaten. Skummelt. Så jeg må vente til du har drukket vin før jeg spør deg ut på byen for en pils? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg