Bytex Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ikke nok med det, han kan tøffe ord som "dystopisk" også. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hjernen min bare... Wow liksom. Eksploderer... Mind = blown av tøffhet fra han Anulmann. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Sitter i mørket på rommet mitt og skyter hasj imens jeg hører på dystopisk IDM. Kan man bedre ha det? Please explain. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 >2012 >ta alt man leser seriøst Ikke nok med det, han kan tøffe ord som "dystopisk" også. Grinete fordi du måtte slå opp dystopisk? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) skyter hasj Please explain. That's the joke... Endret 29. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg vil lage iskrem. Dumme NRK2. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) HAN KAN ENGELSK!!! AAAAAAAA!!!! Hoden min likeksåm. Og ellers da? Påske om <24t. Glær dær dåkke? Endret 29. mars 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Kanskje på tide å lage seg litt ostesmørbrød, da. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Mattetest med pizza er altså en dårlig kombinasjon? Hei forresten ^^ Neida, men pizza + matte+ dårlig tid er ikke akkurat optimalt. Har riktignok god tid igjen, men fortsatt noe jeg ikke finner ut av. Bla optimale størrelser på sider på en eske når sidene koster mer enn topp og bånn.... sånn logisk så ville jeg si at det optimale er å ha sider tilnærmet 0, så skjønner ikke hvordan jeg skal løse det. Mulig jeg har misforstått. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Er det ferie neste uke? Jøss. Edit: Har faktisk fri mandag-tirsdag-onsdag, jobber bare torsdag, lørdag og søndag. Pluss mandag etterpå, som òg er helligdag. Gode greier. Overtid! \o Endret 29. mars 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er det ferie neste uke? Jøss. Edit: Har faktisk fri mandag-tirsdag-onsdag, jobber bare torsdag, lørdag og søndag. Pluss mandag etterpå, som òg er helligdag. Gode greier. Overtid! \o Eg og. Eg og! PEEENGER! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg skal jobbe mandag og tirsdag for 200% overtid. Det er helt greit det. Vanligvis har alle fri de tre dagene før påsken starter mot 3 feriedager. I år fikk vi lov å jobbe likevel. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hey Hei. Velkommen til gårds. Skal det være en kopp kaffè? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Fiffig plassering av aksent-tegn. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er vær så frekk, da. Tårene begynner å renne kjenner jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Telefonen min liker å plassere dem litt randomly når jeg skriver med autocorrect. Gjerne andré i stedet for andre, óg i stedet for og, og så skriver den caffe i stedet for kaffe, selv om jeg ALDRI har skrevet det, noensinne. Jeg bare... aner ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Gah! Mamma drikker opp all rødvinen min! Hu får et sug, og så går hu ned i kjelleren, finner en av mine flasker, sier hun skal kjøpe igjen, men det skjer aldri. Kjøpte meg en (antatt) god barolo av noe slag på tax-free i fjor høst, den tok hun. Så kjøpte jeg Anne-Kat. Hærlands "Tatt av vinen" i jula i fjor, og den gikk nå. Tror jaggu hun har tatt flere flasker også, for jeg mangler flere jeg ikke kan huske å ha rørt. Den eneste jeg fikk drikke opp selv, var den billige Wongraven-vinen jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg