Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tell me about them (:Eheh. Nei. Jeg vil ikke at du nødvendigvis skal legge om oppførselen din for å passe inn. Så mye kan jeg si. Suckups kan jeg finne andre steder. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, jeg hørte jeg måtte bli godtatt av deg. : )Vel, jeg håper du liker nykomlinger, for jeg er en av dem og jeg er kommet for å bli. Du ble godtatt hos meg med en gang jeg så du brukte komma, punktum og stor bokstav. <3 ..Og det er viktigst å bli godtatt av meg, bare så det er sagt. hihii, jeg kn oxo skrve sonn hr om d vil <33 Tell me about them (:Eheh. Nei. Jeg vil ikke at du nødvendigvis skal legge om oppførselen din for å passe inn. Så mye kan jeg si. Suckups kan jeg finne andre steder. Det ville aldri falt meg inn, jeg har et sterkt hat over folk som absolutt skal passe inn hele tiden Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Wow! Ein ny! Velkomen, eg er den kule av dei på forumet! Det er viktig å bli likt av meg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men de som er fylt med bringebærsyltetøy er verst, herregud. Berlinerboller? Nei, vet du hva! Du snakker over deg, kvinne! Det er latinsk for latterlig gode. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hihii, jeg kn oxo skrve sonn hr om d vil <33 Huff, skal du først skrive sånn gjør det riktig, lxzm. Jeg blir j, du bli u, vil blir veldig ofte vill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, jeg hørte jeg måtte bli godtatt av deg. : ) Fucks sake, dette er en forumtråd, ikke mafiaen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tell me about them (:Eheh. Nei. Jeg vil ikke at du nødvendigvis skal legge om oppførselen din for å passe inn. Så mye kan jeg si. Suckups kan jeg finne andre steder.Det ville aldri falt meg inn, jeg har et sterkt hat over folk som absolutt skal passe inn hele tiden Flott. Da har du offisielt mottatt ditt midlertidige "godtatt"-stempel. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hihii, jeg kn oxo skrve sonn hr om d vil <33 Huff, skal du først skrive sånn gjør det riktig, lxzm. Jeg blir j, du bli u, vil blir veldig ofte vill. Haha, fancy. Tell me about them (:Eheh. Nei. Jeg vil ikke at du nødvendigvis skal legge om oppførselen din for å passe inn. Så mye kan jeg si. Suckups kan jeg finne andre steder.Det ville aldri falt meg inn, jeg har et sterkt hat over folk som absolutt skal passe inn hele tiden Flott. Da har du offisielt mottatt ditt midlertidige "godtatt"-stempel. Du er visst ikke så skummel som du virker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du er visst ikke så skummel som du virker Okei, kan noen andre enn meg motsi henne på dette? Du bare tok meg på en god dag, that's all. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nå må jeg bare skrive åtte innlegg, så har jeg TUSEN !! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du er visst ikke så skummel som du virker Oh, you'll see! Oo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du er visst ikke så skummel som du virker Oh, you'll see! Oo "Hvem er du? " Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du er visst ikke så skummel som du virker Okei, kan noen andre enn meg motsi henne på dette? Du bare tok meg på en god dag, that's all. Haha, vel, lucky me. Hvordan i helvete ser man om brukerene er gutt eller jente ? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du er visst ikke så skummel som du virker Oh, you'll see! Oo "Hvem er du? " Neeeeeineinei! Du bruker hermeteikn feil. Det skal vere « og ». Eg er immun no, så du får prøve deg på den nye. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 trykker på navnet, og jentene har en råsa figur Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvordan i helvete ser man om brukerene er gutt eller jente ? Trykk på namnet, og viss det er ein rosa sjakkbrikke er ho jente, viss blå er han gut. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 trykker på navnet, og jentene har en råsa figur Oh, ok Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Okei, kan noen andre enn meg motsi henne på dette? Du bare tok meg på en god dag, that's all. Ikke med mindre "rar" har blitt synonymt med "skummel". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, vel, lucky me. Hvordan i helvete ser man om brukerene er gutt eller jente ? ...Du spør dem. Går an å lyve på profilen. Tror jeg var oppført som "uviktig" ganske lenge.Neeeeeineinei! Du bruker hermeteikn feil. Det skal vere « og ». Eg er immun no, så du får prøve deg på den nye. Du snakker med en som har hatt sommerjobb som korrekturleser og renskriver i avis, jeg vet det, men det betyr ikke at jeg gidder å ha spesialtegn tilgjengelig konstant. Ikke med mindre "rar" har blitt synonymt med "skummel".I så fall er du og "skummel". Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ok, flaks for meg at det er ein god dag for deg i dag, men de får kose dykk, no dreg eg og ser på handballkamp med spanjolen min. Ok, flaks for meg at det er en god dag for deg i dag, men dere får kose dere, nå drar jeg og ser på håndballkamp med spanjolen min. *Brife med to skriftspråk* Ha det bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg