Sexylubb1 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hva er Flink Pike-syndromet? Trodde flinke piker gjorde det bra i livet jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Denne gruppa blir brått veldig stor. Jeg som skulle bruke den til å egle meg innpå Lars. Vi får lage et sideprosjekt sammen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Men det ble ikke noen fin kombinasjon av bokstaver.. AWKT liksom... Hva kan man få til med bokstavene SBT? Mye kulere klang. Soulless Bastard Trubadeurs Suitable bang team. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Kan jeg være med i dette teamet deres? Jeg er ikke så gæren, men ting som er sagt om meg er at jeg er en rimelig trivelig og joval type, samt at jeg skaper veldig god stemning. (Forøvrig sagt av meg). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Men det ble ikke noen fin kombinasjon av bokstaver.. AWKT liksom... Hva kan man få til med bokstavene SBT? Mye kulere klang. Soulless Bastard Trubadeurs Suitable bang team. Swingers bowl together Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Soulless Bastard Trubadeurs Dette stemmer jeg for! Hva er Flink Pike-syndromet? Trodde flinke piker gjorde det bra i livet jeg. Joa, men litt kjipt når du hele tida legger press på deg selv om at alt du skal gjøre må være superbra, hvis ikke er det ikke vits å gjøre det. Og når det holder på en stund uten at man forteller det til en sjel møter du brått veggen. Jeg i hvertfall. Vi får lage et sideprosjekt sammen. Agreed. Jeg er ikke så gæren, Du har spist kobrahjerte. Du er galest av oss alle. Selvfølgelig får du være med! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Men det ble ikke noen fin kombinasjon av bokstaver.. AWKT liksom... Hva kan man få til med bokstavene SBT? Mye kulere klang. Soulless Bastard Trubadeurs Suitable bang team. Swingers bowl together Sadists Banging Together 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Men det ble ikke noen fin kombinasjon av bokstaver.. AWKT liksom... Hva kan man få til med bokstavene SBT? Mye kulere klang. Soulless Bastard Trubadeurs Suitable bang team. Swingers bowl together Sadists Banging Together Sexual Bed Time Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er noe usikker om jeg skal kalle dere mennesker eller dyr, Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det er altfor mange bra navneforslag. Kan en gruppe ha mange forskjellige navn? Er noe usikker om jeg skal kalle dere mennesker eller dyr, Du er bare misunnelig fordi du ikke får være med i galegruppa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er noe usikker om jeg skal kalle dere mennesker eller dyr, Dyr. Definitivt dyr. Mer spesifikt flokkdyr. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det er altfor mange bra navneforslag. Kan en gruppe ha mange forskjellige navn? Er noe usikker om jeg skal kalle dere mennesker eller dyr, Du er bare misunnelig fordi du ikke får være med i galegruppa. Har ingen ønsker om å være medlem i en gruppe med et helt retarded navn. Er noe usikker om jeg skal kalle dere mennesker eller dyr, Dyr. Definitivt dyr. Mer spesifikt flokkdyr. ok. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Swingers bowl together Silly ball trimmers. Endret 29. mars 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Joa, men litt kjipt når du hele tida legger press på deg selv om at alt du skal gjøre må være superbra, hvis ikke er det ikke vits å gjøre det. Og når det holder på en stund uten at man forteller det til en sjel møter du brått veggen. Jeg i hvertfall. Jeg tror jeg fikk dette mot slutten av VGS. Jeg slutta å gjøre noe. Sånn utenom at jeg er feit og singel funker det egentlig ganske bra! Burde nok sikkert snakke med en hodekrymper igjen jeg og, men jeg føler egentlig at det er litt seint å fikse alle mine problemer nå som jeg er blitt aldrende. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg tror jeg fikk dette mot slutten av VGS. Jeg slutta å gjøre noe. Sånn utenom at jeg er feit og singel funker det egentlig ganske bra! Men jeg har jo lyst å gjøre noe Liker jo egentlig studiet mitt, men klarte brått ikke gjøre noe likevel. Snakka med foreleserne mine på tirsdag da, og de var utrolig forståelsefulle, og har fått ordna en avtale som gjør at det ser litt lysere ut. De var veldig tydelige på at de ville IKKE jeg skulle slutte, noe som forsåvidt var koselig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg har lyst til å spise ute i dag. Hvor skal jeg gå? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Narvesen, fortjener ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg har lyst til å spise ute i dag. Hvor skal jeg gå? Indisk? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg har lyst til å spise ute i dag. Hvor skal jeg gå? Verandaen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg