Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ikke for å spørre å grave i sånne personlige saker, men hva gjør egentlig hodekrymperen?

Får deg bare til å snakke om ting?

Til dels, men kan også være snakk om øvelser man må gjøre. Lære seg å kjenne igjen "faresignaler", utfordre seg selv osv.

Det kommer i grunn helt an på hvorfor du er der. Noen trenger bare noen å snakke med, men det er ingen fasit på hva slags behandling man kommer til å få.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde kanskje tatt en tur selv, kan jo umulig komme noe vondt ut av det. Sant?

Tja... Har man ikke noe galt med seg før man går så har man det hvertfall etterpå.

ref: http://en.wikipedia....nhan_experiment

Skal ikke se helt bort fra at det er noe galt med meg. Spørsmålet mitt er bare om det er så galt at jeg trenger en runde hos en shrink eller om alt jeg trenger er å tenke over det. Eller om jeg må finne noen å snakke med.
Lenke til kommentar

God time hos hodekrymperen i dag. Hadde nesten ikke tid nok følte jeg.

 

Hva skjer med denne gale gjengen i dag da?

 

Vært til mine to første samtaler denne uka faktisk. Ikke så skummelt som jeg trodde.

 

Føler meg dog ikke helt gal ennå. Kanskje det kommer?

Lenke til kommentar

Vært til mine to første samtaler denne uka faktisk. Ikke så skummelt som jeg trodde.

 

Føler meg dog ikke helt gal ennå. Kanskje det kommer?

Bare husk å gå også de dagene du absolutt ikke har lyst og føler for å drite i det. Hvis ikke du møter opp etter X antall ganger mister du plassen din. Been there. :p

 

Det kjekke er at det ikke tar så lang tid før man fyller opp frikortsgrensa og da er det gratis å gå til legen.

Lenke til kommentar

Bare husk å gå også de dagene du absolutt ikke har lyst og føler for å drite i det. Hvis ikke du møter opp etter X antall ganger mister du plassen din. Been there. :p

 

Det kjekke er at det ikke tar så lang tid før man fyller opp frikortsgrensa og da er det gratis å gå til legen.

 

Jeg går gjennom studentsamskipnaden, og da er det bare 150 de fire første gangene, så gratis :) Bra deal.

Lenke til kommentar

Vært til mine to første samtaler denne uka faktisk. Ikke så skummelt som jeg trodde.

 

Føler meg dog ikke helt gal ennå. Kanskje det kommer?

Men i helvette, hvorfor drar alle til en krymper? Jeg vil også besøke en slik en, jeg tror jeg kunne gitt ham en veldig god utfordring. Jeg vil gå til en psykolog for å vinne, jeg skal bevise overfor ham at jeg er udefinerbar.

Lenke til kommentar

Men i helvette, hvorfor drar alle til en krymper? Jeg vil også besøke en slik en, jeg tror jeg kunne gitt ham en veldig god utfordring. Jeg vil gå til en psykolog for å vinne, jeg skal bevise overfor ham at jeg er udefinerbar.

 

Jeg er kjedelig sånn sett, jeg drar fordi jeg passer så godt inn i verdenst største klisje når det gjelder jentestudenter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...