Heddy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg ville aldri med viten og vilje påført et annet menneske smerte og/eller lidelse. Med mindre de hadde gjort seg fortjent til det. Eller bare trengte litt ris. Hva må man gjøre for å fortjene ris...? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hva må man gjøre for å fortjene ris...? Spør anfall. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Oh, du røpet meg. Har ikke dine sadistiske leker involvert pisk, latex, og stramme tau? Møtte tre politibiler på vei hjem nå. Og ble stoppet av den ene. Kom følgende etter meg med blålys og hele pakka... Jesus. Du så vel mistenkelig ut. Anmeld dem for påførte hjerteforstyrrelser "Hjertet mitt hoppet over tre og et halvt slag." Hva må man gjøre for å fortjene ris...? Spør anfall. Så galt ja! Endret 28. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Spør anfall. Hun har jo ikke vært her i dag Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Møtte tre politibiler på vei hjem nå. Og ble stoppet av den ene. Kom følgende etter meg med blålys og hele pakka... Jesus. Hva skjedde? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg bare "Fuck tha police, comin straight from tha underground", og flasha gunnern min. Slang med noen gloser om at "white folk be dissin", også. Faen ass. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Oh, du røpet meg. Har ikke dine sadistiske leker involvert pisk, latex, og stramme tau? Jeg har to kasser fulle av leker og tau. Vil du komme og teste ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det var synd L4r5, du ta med deg Anfall. Angående henne, hvorfor er hun ikke på forumet lengre? Savner henne. Prøver å late som jeg har et liv. + det Lars sa. Er jo her med jevne mellomrom. Also: WTF? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hun har jo ikke vært her i dag Hun har vært opptatt med zlibrig zadozex sa jeg jo. Du må gi hu litt tid til å hente seg inn igjen. Du er så utålmodig. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det var synd L4r5, du ta med deg Anfall. Angående henne, hvorfor er hun ikke på forumet lengre? Savner henne. Prøver å late som jeg har et liv. + det Lars sa. Er jo her med jevne mellomrom. Also: WTF? Hmm.. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Oh, du røpet meg. Har ikke dine sadistiske leker involvert pisk, latex, og stramme tau? Jeg har to kasser fulle av leker og tau. Vil du komme og teste ut? Har ikke ønsker om varige mèn. Det var synd L4r5, du ta med deg Anfall. Angående henne, hvorfor er hun ikke på forumet lengre? Savner henne. Prøver å late som jeg har et liv. + det Lars sa. Er jo her med jevne mellomrom. Also: WTF? Heisann, du må være innom oftere. Indeed, what the fuck? Hun har jo ikke vært her i dag Hun har vært opptatt med zlibrig zadozex sa jeg jo. Du må gi hu litt tid til å hente seg inn igjen. Du er så utålmodig. Hohoho! Endret 28. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Anfall :D Hei Hun har vært opptatt med zlibrig zadozex sa jeg jo. Du må gi hu litt tid til å hente seg inn igjen. Du er så utålmodig. Tålmodighet er kjedelig. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Jeg bare "Fuck tha police, comin straight from tha underground", og flasha gunnern min. Slang med noen gloser om at "white folk be dissin", også. Faen ass. Tror det var det mest fornuftige å gjøre. Den dagen jeg blir stoppa av politiet er dagen jeg mister lappen. Endret 28. mars 2012 av idzl Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Har ikke ønsker om varige mèn. Gudskjelov. Jeg var redd du skulle ta meg opp på tilbudet. Da hadde jeg sitti med skjegget i salaten. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 L4r5, pisket du Anfall opp av sengen for å få hun tilbake til kafeen? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jo, selvfølgelig gjorde han det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg tror hun som bor over meg er bortreist. Har ikke hørt noe. Hun er død, har ligger det i et par mnd nå. Gå opp og sjekk umiddelbart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg