Porcela1n Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ordlegg deg mer forståelig, takk. Så skal jeg prøve å respondere. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ordlegg deg mer forståelig, takk. Så skal jeg prøve å respondere. Sier jenta som har grammatikkfeil i ny og ne (og ellers ordlegger seg litt merkelig til tider.) Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ordlegg deg mer forståelig, takk. Så skal jeg prøve å respondere. Hva er det du tror du er? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ordlegg deg mer forståelig, takk. Så skal jeg prøve å respondere. Sier jenta som har grammatikkfeil i ny og ne (og ellers ordlegger seg litt merkelig til tider.) Dude, jeg oppdaget skrivefeil på russekortet mitt. Vurderer å brenne alle sammen. Poenget var ikke feilene jeg gjør, men at jeg ikke forsto hva LithiumS ville fram til. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Forsto du virkelig ikke hva jeg mente med "Gjerne du hadde dårlig sex?". Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det krever ikke store intelligensen for å forstå essensen av LithitiumS' innlegg. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Gjerne, nei. Resten, ja. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ja, nesten bedre enn orgasme. Definitivt bedre enn sex. Nåja Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det var da synd for deg da. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ja, tror jeg gikk glipp av noe som kunne ha endret livet mitt der. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Gjerne, nei. Resten, ja. Leser du ord for ord og ikke i sammenheng er det ikke rart du ikke forstod. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Leser du ord for ord og ikke i sammenheng er det ikke rart du ikke forstod. Nope, har bare aldri sett en setning som det før. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jesus føkking kristus. Give it a rest. MÅ vi virkelig lage krangel ut av alt mulig? Kan vi ikke heller sitte rundt et bål og holde hverandre i hendene og synge Kombaja? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Da har du ikke vært nok på diskusjon.no... Jesus føkking kristus. Give it a rest. MÅ vi virkelig lage krangel ut av alt mulig? Kan vi ikke heller sitte rundt et bål og holde hverandre i hendene og synge Kombaja? Kan vi ikke brenne en og en på bålet? Mye kjekkere enn å holde hverandre i hendene og synge kombaja. Endret 28. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Nope, har bare aldri sett en setning som det før. Jeg leser setninger jeg aldri har lest før hver bidige dag, men har fremdeles ingen problemer med å forstå og tolke det som blir skrevet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jesus føkking kristus. Give it a rest. MÅ vi virkelig lage krangel ut av alt mulig? Kan vi ikke heller sitte rundt et bål og holde hverandre i hendene og synge Kombaja? Lars speaks the truth. Og jeg prøver ikke innynde meg en gang, det er faktisk jævla sant. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kan brenne grunnstoffer først? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jesus føkking kristus. Give it a rest. MÅ vi virkelig lage krangel ut av alt mulig? Kan vi ikke heller sitte rundt et bål og holde hverandre i hendene og synge Kombaja? Eller så kan vi gå og legge oss alle sammen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kan vi ikke brenne en og en på bålet? Mye kjekkere enn å holde hverandre i hendene og synge kombaja. Men jeg har virkelig lyst til å synge Kombaja. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg leser setninger jeg aldri har lest før hver bidige dag, men har fremdeles ingen problemer med å forstå og tolke det som blir skrevet. Så spennende, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg