edge Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er det bare jeg som blir mer takknemlig for helgen jo eldre jeg blir? Jeg merker bare mer og mer hvor kort helgen faktisk er Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Det er litt sånn at jo eldre man blir jo fortere går tiden men det er jo egentlig baer noe man føler. Fysisk går tiden det samme. Sikker noe man kan trene seg til å leve å ha det bra. Trekke pusten osv Endret 7. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) (Haha, dette hadde du fått warn for å si, Lars xD)Clvn er et troll. Endret 7. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nå skal jeg sminke meg. Ut med Diesel å handle. Meddagg!! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Endelig ferdig på skole + middag Hva skjer i cafèen ? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vi drikker kaffi, som på en vanlig cafè. Hva tror du? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men i SVARTE, da?! Når kom det enda en liten jente inn hit? Dette begynner å bli skremmende. Fy flate. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Så hun ble ikke godtatt, Eplefe? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vi drikker kaffi, som på en vanlig cafè. Hva tror du? Kan jo hende dere spiser kremboller, noe som bringer dere forferdelig dårlig ånde. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Så hun ble ikke godtatt, Eplefe? Jeg har aldri sett henne, bortsett fra i prostitusjonstråden. Jeg har ikke bestemt meg om hun er Kripos enda eller ikke. Dessuten gjør hun det igjen. Meeen, vi får se. Jeg skal være snill og.. erh.. hva er det ordet igjen.. Ikke tålmodig.. Ikke åpensinnet. Du vet. TOLERANT! Hah. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men i SVARTE, da?! Når kom det enda en liten jente inn hit? Dette begynner å bli skremmende. Fy flate. Haha, jeg hørte jeg måtte bli godtatt av deg. : ) Vel, jeg håper du liker nykomlinger, for jeg er en av dem og jeg er kommet for å bli. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kan jo hende dere spiser kremboller, noe som bringer dere forferdelig dårlig ånde.Kremboller er ikke godt. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Så hun ble ikke godtatt, Eplefe? Ikke vær så negativ da, clvn. Kan jo hende dere spiser kremboller, noe som bringer dere forferdelig dårlig ånde.Kremboller er ikke godt. Vet det, smaker skikkelig kvalmt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vet det, smaker skikkelig kvalmt. Indeed. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vet det, smaker skikkelig kvalmt. Indeed. Men de som er fylt med bringebærsyltetøy er verst, herregud. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg gir alle en sjanse. Prøver i hvert fall, jeg har mie fordommer. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men de som er fylt med bringebærsyltetøy er verst, herregud.Hahaha. Ok. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg gir alle en sjanse. Prøver i hvert fall, jeg har mie fordommer. Tell me about them (: Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Haha, jeg hørte jeg måtte bli godtatt av deg. : )Vel, jeg håper du liker nykomlinger, for jeg er en av dem og jeg er kommet for å bli. Du ble godtatt hos meg med en gang jeg så du brukte komma, punktum og stor bokstav. <3 ..Og det er viktigst å bli godtatt av meg, bare så det er sagt. Endret 7. mars 2008 av Demille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg