Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hvem teller ikke appelsinsjokolade? Det er jo appelsin! Det blir som å ikke ta med vann med sitronsmak. Er jo sitron i den! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Altså, det er jo ikke bare spinat. Spinat, akasiehonning, naturellyogurt, kål, eple, appelsin, malt og litt ananasjuice. Nomnom. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Spinat er jo sånn ting som Skipper'n spiser, er det ikke? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Jo det er det. Nettopp hjemme fra butikken og dagens fangst ble følgende: -1L "blå" lettmelk fra Qmeieriet -1L sjokomelk fra Qmeieriet -2 grønne epler fra jalla java -2 Oransje appelsiner fra spania eller noe -4 Lime med ukjent opphav Jeg er et godt forbilde for sunnhets-Norge. Endret 28. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Du liker Q-melk altså? Hø hø hø. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Do it. Du fortjener noe digg Heisann. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Den var tørr. Jeg vil ikke støtte Tine med den markedsføringen de driver med. Qmeieriet har bedre melk og. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Enig, Q-melk smaker mye bedre enn Tine. Men selv kjøper jeg økologisk, og så vidt jeg vet finnes det ikke økologisk q-melk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Økologisk er så... eh... meningsløst. Men Tine sjokolademelk er bedre enn Q-sjokolademelk. Dette har jeg beskrevet veldig detaljert i en facebookkommentar for en stund tilbake. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Uff, et utested jeg var på forrige helg har lagt ut et bilde der jeg ser meg selv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Smaker ikke forskjell, jeg. Kjøper de om hverandre. Selv er jeg prinsippielt imot økologisk. Da det ikke er en gunstig måte å dyrke mat på. Hadde alle bønder gjort det, hadde menneskeheten sultet. 1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Økologisk er så... eh... meningsløst. Hvorfor mener du det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Økologisk er fryktelig meningsløst i et land hvor mesteparten av hjemmegrodde (og -produserte) produkter, herunder meieriprodukter og diverse annet er så nære økologisk produsert at man betaler mer for sløsing av ressurser resten av verden kunne trengt på å gro nok mat til alle i stedet for å markedsføre nøyaktig den samme maten som "sunnere" til de rikeste 2-3% av jordens befolkning. Edit: Økologisk er meningsløst fordi det er sløsing med plass og ressurser, og gjør skillet mellom de få som har råd til mat (og som tar seg råd til å være bortskjemte med hvordan grønnsakene deres er grodd), og de som aldri kommer til å få råd til det, fordi økologiske bønder opptar for mye plass og produserer for lite? Endret 28. mars 2012 av Eplefe 4 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Du liker Q-melk altså? Hø hø hø. kjøper den med lengst holdbarhet jeg... Enig, Q-melk smaker mye bedre enn Tine. Er da vel ingen forskjell???!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Er da vel ingen forskjell???!!! En ørliten forskjell på smak, men det kan godt være psykisk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Dagens frukt: rødvin? Min dagens frukt på jobb var faktisk druer. Kveldens frukt er et glass av denne. Måtte prøves etter å ha sett "Dama til". God? Ja. Verdt 150kr? Tja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg