LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg ordla meg litt feil der, det jeg lurte på var hvilken frukt jeg skulle kjøpe, og om jeg utenom skulle kjøpe melk, sjokomelk, eller juice. Blir appelsin og en kartong ekstra lett lettmelk. 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kjøpte flere bananer, apen i huset stakk av med dem... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Flink gutt. Spis og drikk det jeg savner, men ikke kan innta grunnet den hersens allergien. Det er lite jeg savner så mye som å sette tenna i en nyskrella appelsin eller et grønt og surt eple. Får jo i meg glasset mitt med melk ved å drikke laktosefri, men den føles så mye søtere. Antar det brukes andre former for sukker / søtningsmidler siden laktosen er fjernet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Foretrekker klementiner da, men appelsin fungerer fint. Får se om jeg kjøper meg en vannmelon eller noen druer også. Prates folkens. Forresten Sjur, hvordan er det på jobben nå? Endret 28. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Sjur da, du må jo ha hørt om Hilde Fjørtoft Band! Norges fremste Countryartister! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Dagens frukt: Cheeseburger fra Burger King. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Næmmen hva i all verden er det som skjer her da? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hva har skjedd med Lemon egentlig? Har ikke sett henne her siden før jul en gang... jaja, sånn går det vel kanskje når man flytter, får seg et liv og en kjæreste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Dagens frukt: rødvin? Dagens frukt: Smårips. I love you guys. Sammen finner vi frem til et velbalansert og sunt måltid. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Flink gutt. Spis og drikk det jeg savner, men ikke kan innta grunnet den hersens allergien. Det er lite jeg savner så mye som å sette tenna i en nyskrella appelsin eller et grønt og surt eple. Får jo i meg glasset mitt med melk ved å drikke laktosefri, men den føles så mye søtere. Antar det brukes andre former for sukker / søtningsmidler siden laktosen er fjernet. Nei, det er naturlig søtere smak mener jeg uten tilsetninger. noe med spalting av enzymene eller noe sånt. Lurer på om den er god å bruke til vafler og sånt? Siden den smaker søtere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hva har skjedd med Lemon egentlig? Har ikke sett henne her siden før jul en gang... jaja, sånn går det vel kanskje når man flytter, får seg et liv og en kjæreste. Jepp, basically. Isteden for å sitte på forumet og smådeppe med oss forumfolk, skaffet hun seg et liv, en kar, og en mening med tilstedeværelsen sin. Eller noe sånt. Vi får sende en klage-melding til facebook-kontoen hennes. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Vi spiser frukt. Forumkafeen trår frem som et godt forbilde for resten av Norge Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Forumkaféen som et forbilde for Norge? Hahahahahaha Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Vi får sende en klage-melding til facebook-kontoen hennes. Ja, jeg hadde litt lyst til det egentlig. Savner henne jo. Endret 28. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Gjør det, og si at DNFK savner henne, og nevn også at vi nettopp har passert 500 000 sutrende innlegg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Eple, pære, grønn te, squash, løk og skal ha en spinatsmoothie til kvelds. Tror jeg har dekket dagens behov. Fem om dagen, woop. Seks, om man teller appelsinsjokolade. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Eple, pære, grønn te, squash, løk og skal ha en spinatsmoothie til kvelds. Tror jeg har dekket dagens behov. Fem om dagen, woop. Seks, om man teller appelsinsjokolade. Er du gal kvinne???? Altså, litt spinat i salaten har jeg ikke noe i mot... men smoothie av det hørtes ekkelt ut Endret 28. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg