Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flink gutt. Spis og drikk det jeg savner, men ikke kan innta grunnet den hersens allergien.

Det er lite jeg savner så mye som å sette tenna i en nyskrella appelsin eller et grønt og surt eple.

Får jo i meg glasset mitt med melk ved å drikke laktosefri, men den føles så mye søtere. Antar det brukes andre former for sukker / søtningsmidler siden laktosen er fjernet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Flink gutt. Spis og drikk det jeg savner, men ikke kan innta grunnet den hersens allergien.

Det er lite jeg savner så mye som å sette tenna i en nyskrella appelsin eller et grønt og surt eple.

Får jo i meg glasset mitt med melk ved å drikke laktosefri, men den føles så mye søtere. Antar det brukes andre former for sukker / søtningsmidler siden laktosen er fjernet.

Nei, det er naturlig søtere smak mener jeg uten tilsetninger. noe med spalting av enzymene eller noe sånt. Lurer på om den er god å bruke til vafler og sånt? Siden den smaker søtere.

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med Lemon egentlig?

Har ikke sett henne her siden før jul en gang...

jaja, sånn går det vel kanskje når man flytter, får seg et liv og en kjæreste.

Jepp, basically. Isteden for å sitte på forumet og smådeppe med oss forumfolk, skaffet hun seg et liv, en kar, og en mening med tilstedeværelsen sin. Eller noe sånt. Vi får sende en klage-melding til facebook-kontoen hennes.

Lenke til kommentar

Eple, pære, grønn te, squash, løk og skal ha en spinatsmoothie til kvelds. Tror jeg har dekket dagens behov. Fem om dagen, woop. Seks, om man teller appelsinsjokolade.

Er du gal kvinne????

Altså, litt spinat i salaten har jeg ikke noe i mot... men smoothie av det hørtes ekkelt ut :omg:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...