Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skatter også vet du. Så lenge det er egensparte penger synes jeg de kan brukes på hva en ønsker, men om man er fks en som får penger fra NAV synes jeg man kun skal bruke penger på det absolutt nødvendige.

 

Om en er en oppriktig jobbsøker som er på NAV-stønad i vente på en jobb en ikke er overkvalifisert for å gjøre og har opparbeidet seg rett til stønad ser jeg ikke problemet med å bruke pengene på akkurat det du vanligvis ville brukt dem på. Om du derimot lever på trygd fordi du ikke gidder jobbe synes jeg en kan gjøre som du synes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med tanke på hvilke musikkvideoer han har laget vil jeg definitivt gå ut ifra det.

Han må jo være flink, selv om jeg personlig ikke ville vært kjempestolt over å lage musikkvideoene til "Baby", "Whip My Hair" eller "Pokerface" sånn med tanke på hvor utrolig dårlig musikk jeg synes det er.

Helt sykt at så mange millioner hører på det.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Ja, skulle mene det ja.

Og han tjener definitivt nok penger, men så igjen, han jobber hardt for de også.

Jeg vet hvor mye slit som ligger bak "enkle" musikkvideoer her til lands. Vært prod.ass. på en selv, og sett forferdelig mange springe opp rundt meg, siden folk i regionen nå ser ut til å hovedsaklig gå via HiNT for musikkvideoene sine. Ikke store folk nødvendigvis, men up and coming i alle fall.

Så HiNT har vel vært ansvarlige for diverse musikalske videokreasjoner for bl.a. Thønes, Silje Karlsen, Pånnivågn, Skei & PT, The Ursa Major Constellation og den grusomme barnesangen "Kari Palari" av Hedda H.

 

Jeg antar at ingen av dere vet hvem noen av disse artistene er vel og merke. :p

Lenke til kommentar

Sikkert mindre kjent enn Hilde Fjørtoft Band.

 

*edit*

 

Jeg vet forresten hva slags truse Hedvig har på, fyi. Hun glemte å dekke til når hun skiftet.

On again.

skal på butikken en tur, og dere skal få velge en frukt jeg skal kjøpe.

Skal jeg kjøpe melk, sjokomelk, eller juice?

 

En i siste innlegg tråden viste denne linken:

 

http://www.dagbladet.no/2012/03/28/nyheter/prest/utenriks/sykeshus/operasjon/20885702/

Disturbing. Trodde ikke de skulle holde på slik, forbanna dobbelmoralske falske prester.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Sikkert mindre kjent enn Hilde Fjørtoft Band.

Aldri si aldri, jeg har aldri hørt om Hilde Fjørtoft Band. :p

Silje Karlsen har blitt spilt en del på radioen og Svisj og TUMC har spilt flere konserter i Trondhjem og i Oslo.

 

Har faktisk hørt på Pånnivågn. Småkult.

Ikke verst. Bassisten gikk i klassen min i tre år.

 

On again.

skal på butikken en tur, og dere skal få velge en frukt jeg skal kjøpe.

Skal jeg kjøpe melk, sjokomelk, eller juice?

Nå er vel verken melk, sjokomelk eller juice en frukt.

Kjøp en appelsin. I tillegg kan du kjøpe deg en boks ekstra lett lettmelk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...