LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Ja uff, stemple alle som prøver stoffer som er mindre farlige enn alkohol og tobakk som narkomane. Selvfølgelig klarer de ikke å begrense inntak og ruser seg derfor 24/7.... Hva skjer om Cannabis blir lovlig i Norge en gang? Da er det plutselig helt ok å bruke det fordi det ikke stemples som "narkotika"? Fandens drittsamfunn. Tenkte på det selv Itek, du bor også nær Stavanger om jeg husker rett ut ifra poster? Ustabilt vær. Endret 28. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jepp, du har rett... ustabilt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Haha, traff jeg et sårt punkt? 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Haha, traff jeg et sårt punkt? Det er bedre å være rusmisbruker enn stalker! 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ingen av delene er bra. Du traff i grunn ikke et sårt punkt slimda, men jeg synes at hele Norges narkotikapolitikk og syn er helt hull i hodet. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 En jeg gikk i klasse med på vgs tenker på samme måte. Norsk politikk på rus og sånt er helt på bærtur. Han er forresten NAV-klient, ofte innom psykolog og bruker opp pengene sine på hasj. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Merkelig. Jeg kjente også noen sånne folk før i tida. Men det er jo kjekt å vite at skatten en betaler går til eg godt formål. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det betyr ikke at man kan sikte kun til stoffet eller stoffene han benyttet seg av. Man må bruk og mengde og selvkontroll i betraktning. Det er feil å luke alle under samme kam, slik som blir gjort til dags. Personen du gikk i klasse med virker ikke som å ha selvkontroll. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hvor får du penger til narkotikaen din fra, LithitiumS? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Hey... jeg så et regnestykke som kommer frem til at det somregel er billigre å være narkovrak enn å være fyllik Endret 28. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det betyr ikke at man kan sikte kun til stoffet eller stoffene han benyttet seg av. Man må bruk og mengde og selvkontroll i betraktning. Det er feil å luke alle under samme kam, slik som blir gjort til dags. Personen du gikk i klasse med virker ikke som å ha selvkontroll. Rusmidler påvirket ikke selvkontroll og dømmekraft siden når? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Luke alle under samme kam, og strutser i mosen. 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Sexylubb1, jeg jobber som alle andre personer med vett i hodet her i landet. Anulaibar, alle rusmidler inkludert alkohol og tobakk ( nikotin) påvirker dømmekraften til et menneske i mer eller mindre grad, men inntaket kan man kontrollere. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Rusmidler påvirket ikke selvkontroll og dømmekraft siden når? Joda. Akkurat som alt annet du noensinne vil oppleve. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 And that makes drugs okay! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 And that makes drugs okay! Spørs helt hvordan du definerer okay. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det er også viktig å notere seg at det er stor forskjell på bruk og misbruk. Å ta seg en ca en eller to ganger annenhver uke er noe helt annet en å ha et daglig forbruk der man føler at man ikke fungerer skikkelig uten stoffet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Joda, og ruspolitikken i Norge samt resten av verdenen skulle gjerne fått seg en oppdatering i forhold til hva som fungerer og ikke fungerer. Men er det virkelig nødvendig med rusmidler? Hva er det det gir deg, som du ikke klarer å leve uten? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ingen rusmidler er strengt tatt nødvendige, og vi klarer oss fint uten. Fks alkohol fører til både voldelige og kjempehyggelige folk og det kan være gøy å benytte seg av det men det er strengt tatt ikke nødvendig. Rusmidler er derimot med på å tilfredsstille et menneskets sanser og følelser, og man kan få nytt syn på ting.Samtidig kan det skje så mange uforklarlige hendelser i løpet av en såkalt "trip", altså umulige former og lyder. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Ingen rusmidler er strengt tatt nødvendige, og vi klarer oss fint uten. Fks alkohol fører til både voldelige og kjempehyggelige folk og det kan være gøy å benytte seg av det men det er strengt tatt ikke nødvendig. Rusmidler er derimot med på å tilfredsstille et menneskets sanser og følelser, og man kan få nytt syn på ting.Samtidig kan det skje så mange uforklarlige hendelser i løpet av en såkalt "trip", altså umulige former og lyder. This. Har forresten ingen erfaringer selv, men jeg er enig i at det ikke er nødvendig, men det brukes fordi man nyter å bruke det, enkelt og greit. Endret 28. mars 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg