Yavel Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Viss noen har lyst på tarmrens så er det bare å ta kontakt! Tar maks 2 sec fra jeg svelger maten til den kommer ut bakdøra Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg spiser, så kommer du med slik.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ekstra pupp? Jeg har bare to :/ Ekstra mye pupp? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kanskje jeg bare er tørst. På noe annet enn Pepsi Max. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ekstra mye pupp? Må jeg fylle på med silikon for at det skal regnes som ekstra først? Anyway så skal jeg faktisk straks gå i butikken, så da får jeg jo egen Pepsi. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg aner ikke om puppene dine kvalifiserer som ekstra mye i utgangspunktet. Jeg skal straks i butikken selv, så da får jeg... sjokolade :\ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Pupper er fine uansett størrelse. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Om dem har vokst i revers også? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg aner ikke om puppene dine kvalifiserer som ekstra mye i utgangspunktet. Jeg skal straks i butikken selv, så da får jeg... sjokolade :\ Hvis ekstra mye går på størrelse, så gjør de nok ikke det nei. Men de duger fint læll. Har lyst på noe godt å spise.. ikke nødvendigvis snacks.. må bestemme meg før jeg går. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Hvis ekstra mye går på størrelse, så gjør de nok ikke det nei. Men de duger fint læll. Hvor mye er MYE pupper? Sånn bh-størrelsesmessig? Har ei vennine som ihvertfall ikke får sin størrelse i vanlige butikker visstnok Helt sykt hvor store pupper hun har i forhold til hvor liten hun egentlig er. Endret 28. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Frukt er godt. Kan lage fruktsalat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hvor mye er MYE pupper? Sånn bh-størrelsesmessig? Har ei vennine som ihvertfall ikke får sin størrelse i vanlige butikker visstnok Helt sykt hvor store pupper hun har i forhold til hvor liten hun egentlig er. Navn og bilde, takk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Mye kan vel tenkes å være brukt om tiden en fikk ha puppene tilgjengelige og. Sånn om de ikke ble til evig eie liksom. Mistenker at Hedvig ikke er så glad i Pepsi Max at hun ville gitt dem bort for alltid. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Er du desperat Slimda? Hver gang temaet blir kvinner og kvinnelige kroppsdeler blir du helt hyper. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Er du desperat Slimda? Hver gang temaet blir kvinner og kvinnelige kroppsdeler blir du helt hyper. Superdesperat. Har et norgeskart på veggen min hvor jeg har krysset av hvor alle forumjentene bor. Hvis jeg noen sinne skal i nærheten av plassen der, stikker jeg innom for å stalke de. Min store drøm at en jente skal finne meg mens jeg stalker, og så skal hun bli forelsket i meg når hun ser hvor langt jeg får for å se henne. Så lever vi lykkelig resten av livet med femlinger. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Så flott, ønsker deg lykke til i din egen drømmeverden. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Bør reise og handle, men ser at regnbygene kommer og går... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg