Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 jeg er hjemme aleine i hele påska.. Kanskje hatt HW.no - fyll hos meg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Damn. Det er merkelig hvordan ting som er så naturlig i virkeligheten blir flaut og rart over telefon eller lignende. Phonesechz?Erh. Nei. Det må faktisk være lett å fake phonesechz. Srsly. Det er jo null stress. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eller du peller deg til Hamar, og blir med på en fyllekule der? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 In other news. Jeg vurderer ny avatar i samme stil. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 In other news. Jeg vurderer ny avatar i samme stil.Don't you dare. :-| Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Don't you dare. :-| Agreed, den avataren der er rå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Åhåhåhåh. Det var "bråk" på skolen mellom noen utlendinger. Ble et par slag og det var det . Så kom såklart noen med jernrør. Sikkert jævla tøffe alle sammen. Kan legge ved at det ikke var noen hvite med i kampen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 In other news. Jeg vurderer ny avatar i samme stil.Don't you dare. :-| Jeg tror du kommer til å like den jeg lager nå også. Og jeg går alltid tilbake til Lady Gore etter en stund. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Damn. Det er merkelig hvordan ting som er så naturlig i virkeligheten blir flaut og rart over telefon eller lignende. telefonsex? jeg er hjemme aleine i hele påska.. Kanskje hatt HW.no - fyll hos meg... jammen jeg er i oslo i påska jo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eller du peller deg til Hamar, og blir med på en fyllekule der? Hvor langt er det fra Arendal til Hamar da? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja, halveis til 5000 poster. Fortsett slik ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hva er det bilde av? Ser ut som en dildo som revner en vagina... Endret 7. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva er det bilde av? Ser ut som en dildo som revner en vagina... Første jeg tenkte på også O_o Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tok helg jeg! Kos dere!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Pffft. Dildo som revner en vagina. Tror dere han har CP som avatar? Eneste vaginaen jeg vet om som revner ved bruk av "normale" dildoer er åtte år gamle, nemlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Pffft. Dildo som revner en vagina. Tror dere han har CP som avatar? Eneste vaginaen jeg vet om som revner ved bruk av "normale" dildoer er åtte år gamle, nemlig. Du høres skummelt sikker ut Da var jeg forresten hjemme fra jobb, for alle som bryr seg (les: ingen) =D Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er det bare jeg som blir mer takknemlig for helgen jo eldre jeg blir? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Pffft. Dildo som revner en vagina. Tror dere han har CP som avatar? Eneste vaginaen jeg vet om som revner ved bruk av "normale" dildoer er åtte år gamle, nemlig.Du høres skummelt sikker ut ...Jeg skjønner absolutt ikke hva du insinuerer. :-| Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er det bare jeg som blir mer takknemlig for helgen jo eldre jeg blir? Oerhodet ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg