Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problem Description: Client wants to know the MAC address for the computer. Advise client that I have no way of knowing or obtaining that information. Advise client that she would more than likely need to call Apple to see if they could point her in the direction of obtaining that. Client says that the MAC address is not a macintosh address. Client says that the MAC address can be obtained by doing an ipconfig /all. Client ended up disconnecting the call. During the call I believe I could hear someone else listening. Just before the call was ended by the client there was a something faintly said but I could not make it out.

Resolution: Advise client to contact Apple.

Fantastisk.

Lenke til kommentar

Anbefaler Kaizers Orchestra på det aller, aller, aller sterkeste.

Jeg vet du er sarkastisk, men jeg vart brått litt mer glad i deg likevel.

Er ikke sarkastisk. :(

Kaizers har jeg hørt før tror jeg. Mener å huske at det var veldig dårlig, setter på ei eldgammal Nina Simone skive.

Godt valg!

Lenke til kommentar

Vedder en vaffel på at Lycantrophe kommer med en polsk blackmetal youtube-video snart.

Black Metal ja. Har ikke hørt på det siden 1993. Pleide å smughenge på Helvete når jeg var på dagstur i Oslo. Vanlige runden var: Blinderen - Mc Donalds Nedre Slottsgate - Plata - Helvete - Og avsluttet det hele med en halvliter på Møllers. Tider det

Endret av SirUstinov
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...