Bytex Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Det er fordi du er så langt unna. Når man er på lang avstand så må man sikte godt over målet for å treffe. Som du merker påvirkes den balistiske banen av gravitasjonen og førte til at du traff langt under der du mente å treffe. Jeg liker det når du bruker smarte ord. Men all hans faglige tyngde forsvinner desverre når han staver ballistisk feil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Men all hans faglige tyngde forsvinner desverre når han staver ballistisk feil. Du stavet "dessverre" feil. Bare nevner det. Til orientering for neste gang du skal påpeke skrivefeil. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 La svadageneratoren hvile, Lars. Jeg kan ikke. Svadageneratoren jeg bruker er en integrert del av hjernestammen min. Men all hans faglige tyngde forsvinner desverre når han staver ballistisk feil. What McH said. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Desto bedre grunn til å la den hvile i blant, kjære seg. Ligger og tenker på hvor treg typen er tok kveldsstell og stull, og at jeg har lyst på kaffe. Hvis han ikke får ræva i gir snart, tror jeg at jeg står opp og lager kaffe. Y/N? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Kan lage kaffe til deg jeg Lenke til kommentar
2ore Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Nå sender jeg snart klage til sykehuset. Luftambulansen er rett over hustaket så hele huset rister og begge barna våkner. Veldig irriterende. edit: twitter IKKE KLIKK fordi jeg resirkulerer GAMMELT materiale Endret 16. desember 2013 av Spleen 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Vi trenger flere folk med samme avatar som deg Spleen. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 La svadageneratoren hvile, Lars. Jeg kan ikke. Svadageneratoren jeg bruker er en integrert del av hjernestammen min. Men all hans faglige tyngde forsvinner desverre når han staver ballistisk feil. What McH said. Men jeg påberoper meg ikke mad scientist fysikkskills som du gjør. Dessuten er jeg født på Svalbard, og kan dermed påberope meg "utlending"-retten. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg blir bare jækla forvirra -.- Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Nok et dårlig forsøk på å være morsom. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg takker ærbødigst, men føler jeg må informere om at brorparten av mine konversasjonsevner går til å spre okse-ekskrementer. I could dig that. Nå har jeg jobbet mye på en gård, og kan si deg at det der er faktisk mye mindre fristende enn det høres ut som. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Noen som kan anbefale meg noe bra musikk? Drittlei Dolly Parton nå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Nå har jeg jobbet mye på en gård, og kan si deg at det der er faktisk mye mindre fristende enn det høres ut som. Det er ingenting som lukter så ille som dritt fra 15.000 høns. Jeg tåler alt som ikke er det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Nok et dårlig forsøk på å være morsom. Nå er ikke DNFK stedet for å finne kvalitetshumor ala "Mot i brøstet" heller, da. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Nå har jeg jobbet mye på en gård, og kan si deg at det der er faktisk mye mindre fristende enn det høres ut som. Det er ingenting som lukter så ille som dritt fra 15.000 høns. Jeg tåler alt som ikke er det. Da har du ikke lukta på 4 uker gamle bremsesportruser. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Nå har jeg jobbet mye på en gård, og kan si deg at det der er faktisk mye mindre fristende enn det høres ut som. Det er ingenting som lukter så ille som dritt fra 15.000 høns. Jeg tåler alt som ikke er det. Hva med dritt fra 16.000 høns? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Bare nevner det. Til orientering for neste gang du skal påpeke skrivefeil. Poeng til deg for å bruke «orientering» og ikke «etterretning». Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Da har du ikke lukta på 4 uker gamle bremsesportruser. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Noen som kan anbefale meg noe bra musikk? Drittlei Dolly Parton nå. Anbefaler Kaizers Orchestra på det aller, aller, aller sterkeste. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Anbefaler Kaizers Orchestra på det aller, aller, aller sterkeste. Jeg vet du er sarkastisk, men jeg vart brått litt mer glad i deg likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg