Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er fordi du er så langt unna. Når man er på lang avstand så må man sikte godt over målet for å treffe. Som du merker påvirkes den balistiske banen av gravitasjonen og førte til at du traff langt under der du mente å treffe.

Jeg liker det når du bruker smarte ord.

Men all hans faglige tyngde forsvinner desverre når han staver ballistisk feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desto bedre grunn til å la den hvile i blant, kjære seg. :p

Ligger og tenker på hvor treg typen er tok kveldsstell og stull, og at jeg har lyst på kaffe. Hvis han ikke får ræva i gir snart, tror jeg at jeg står opp og lager kaffe. Y/N?

Lenke til kommentar

Nå sender jeg snart klage til sykehuset. Luftambulansen er rett over hustaket så hele huset rister og begge barna våkner. Veldig irriterende.

edit: twitter IKKE KLIKK fordi jeg resirkulerer GAMMELT materiale

Endret av Spleen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

La svadageneratoren hvile, Lars.

Jeg kan ikke. Svadageneratoren jeg bruker er en integrert del av hjernestammen min.

Men all hans faglige tyngde forsvinner desverre når han staver ballistisk feil.

What McH said.

Men jeg påberoper meg ikke mad scientist fysikkskills som du gjør. Dessuten er jeg født på Svalbard, og kan dermed påberope meg "utlending"-retten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg jobbet mye på en gård, og kan si deg at det der er faktisk mye mindre fristende enn det høres ut som. :p

Det er ingenting som lukter så ille som dritt fra 15.000 høns. Jeg tåler alt som ikke er det.

Lenke til kommentar

Nå har jeg jobbet mye på en gård, og kan si deg at det der er faktisk mye mindre fristende enn det høres ut som. :p

Det er ingenting som lukter så ille som dritt fra 15.000 høns. Jeg tåler alt som ikke er det.

Da har du ikke lukta på 4 uker gamle bremsesportruser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...