Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Om du blander drinker så Fikser du en Cuba Liebre til meg? Cuba Libre er det rom i.. Jeg har bare vodka, men vis du tar den med vodka istedenfor så Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jessir! Heldigvis er jeg ikke av de som blir mongo om jeg får føling ^^ Jåsså ja, hvor lenge har du hatt det da? Har selv hatt diabetes i litt over 10 år nå. EDIT: Hmm... har vi ikke hatt denne samtalen før? Endret 7. mars 2008 av Mental Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Gæh, skulle vært på polferd idag ;\ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Om du blander drinker så Fikser du en Cuba Liebre til meg? Jeg kan lage Cuba Liebre til deg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Om du blander drinker så Fikser du en Cuba Liebre til meg? Cuba Libre er det rom i.. Jeg har bare vodka, men vis du tar den med vodka istedenfor så Du har bare vodka? Forresten, vodka og Coop juice med bringebær og aroni er nammenamme sammen =D Om du disker opp med det er det en viss fare for at jeg blir morsom etter hvert! Jåsså ja, hvor lenge har du hatt det da? Har selv hatt diabetes i litt over 10 år nå. EDIT: Hmm... har vi ikke hatt denne samtalen før? Jo, jeg tror vi har det x) Type 1, 5-6 år Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Æsj!!! Jeg ville stjele post 50.000, men så må jeg reise nååååå Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Æsj!!! Jeg ville stjele post 50.000, men så må jeg reise nååååå Ahahaha, jeg må reise om 5 min, post som gale, alle mann (Nie, du er også mann) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Du har bare vodka? Forresten, vodka og Coop juice med bringebær og aroni er nammenamme sammen =D Om du disker opp med det er det en viss fare for at jeg blir morsom etter hvert! Lager det folket vil ha jeg, jeg er 1337 bartender!! Endret 7. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (Nie, du er også mann) Nie er sau! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har vi begynt med post-gets i denne tråden nå? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Du har bare vodka? Forresten, vodka og Coop juice med bringebær og aroni er nammenamme sammen =D Om du disker opp med det er det en viss fare for at jeg blir morsom etter hvert! Lager det folket vil ha jeg, jeg er 1337 bartender!! :dribbble: men allikevel kan du ikke lage en enkel Cuba Libre til meg. *snufs* Jaja, Espen fikser en til meg BUMP! NEI, DE SLÅR SEG SAMMEN. POSTENE MINE! NEI! > HVORDAN SKRUR JEG AV STORE BOKSTAVER?!?!?! Endret 7. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Damn.. Jeg bomma med 2^^ Endret 7. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Teit for deg Pepsidude. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Espen fikser en til meg selvfølgelig jeg lager en jævlig god en også Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Omfgnei, en post for sen. : Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Teit for deg Pepsidude. Eller ikke :D :D :D :D :D :D Preikas folkx<3 Endret 7. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Damn. Det er merkelig hvordan ting som er så naturlig i virkeligheten blir flaut og rart over telefon eller lignende. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kan jeg hive meg på vodka/øl fylla deres ? Har litt vodka frå estland viss noen tørr smake ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Damn. Det er merkelig hvordan ting som er så naturlig i virkeligheten blir flaut og rart over telefon eller lignende. Phonesechz? Nei, nå er det fri for meg og<3 Snakkes pewser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg