Atald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hm, hun veit ikke at jeg lagde meg bruker der for å spionere på hu da. Neida, men hun veit ikke at jeg har bruker der iallfall. Endret 9. januar 2008 av Atald Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Njaaaaa, egentlig ikke, de skremte livet av noen 8. klassinger. jammen, da så xP Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja.. da får vi bare sitte å se på hva folka skriver da (: Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Is? Hm. Så lite i erstatning for så mye? =/ For så mye er hva mye hva for noe? Har jeg gjort det noe, siden jeg skylder deg noe? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja.. da får vi bare sitte å se på hva folka skriver da (: Tja? Ingen nekter deg å hoppe inn i "diskusjonen" her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Atald: En annen grunn til at hun byttet kan også være det at når gamle grisete menn leser om en ung jente som er bi så tror de at de er forpliktet til å sende skitne meldinger. Leser de at hun er lesbisk er de ikke like raskt ute med det Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, dere store tøffe niendeklassingene er noen råskinn. Vel, det er ganske mange som later som om de er det. Men ikke meg. Jeg er et englebarn, jeg. For så mye er hva mye hva for noe? Har jeg gjort det noe, siden jeg skylder deg noe? Nei, nei, jeg bare prøver å få deg til å tro at du skylder meg det badminton-settet som du nektet meg. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Å, er det en diskusjon her? Har bare sett babbel jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, dere store tøffe niendeklassingene er noen råskinn. Vel, det er ganske mange som later som om de er det. Men ikke meg. Jeg er et englebarn, jeg. Englebarn, pingle... You say potato, liksom. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 en herlig liten djevel Noe sånt ja Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jepp, er den grunnen jeg tror mest på, hun har vist meg et par grisete meldinger hu fikk fra menn på 40+. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, nei, jeg bare prøver å få deg til å tro at du skylder meg det badminton-settet som du nektet meg. Nå sluttet jeg å tro. HAH! Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Englebarn, pingle... You say potato, liksom. Så snill du er eplefe Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Atald: En annen grunn til at hun byttet kan også være det at når gamle grisete menn leser om en ung jente som er bi så tror de at de er forpliktet til å sende skitne meldinger. Leser de at hun er lesbisk er de ikke like raskt ute med det Snakk for deg sjøl! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Husker Pusur1993 postet bilde av seg i RPP. Aldri ledd så godt før. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Englebarn, pingle... You say potato, liksom. Det der fikk jeg nok av for lenge siden, takk. Det stemmer nok, men jeg misliker å høre det hele tiden. Håks: Det har jeg opplevd selv om morgenen, det. Endret 9. januar 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Atald: En annen grunn til at hun byttet kan også være det at når gamle grisete menn leser om en ung jente som er bi så tror de at de er forpliktet til å sende skitne meldinger. Leser de at hun er lesbisk er de ikke like raskt ute med det Snakk for deg sjøl! Nei, jeg har ikke planer om å skrive på gaysir at jeg er lesbisk jente nei... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Å, er det en diskusjon her? Har bare sett babbel jeg u r blind. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Husker Pusur1993 postet bilde av seg i RPP. Aldri ledd så godt før. Hva forventa du egentlig? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haha, egentlig ikke så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg