Mato Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ehhh eg blei skremt , begynte og lure om tråden var nattstengt eller noe .... jaja jeg skal lalle uansett digg med ny chatte tråd Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) ehhh eg blei skremt , begynte og lure om tråden var nattstengt eller noe .... jaja jeg skal lalle uansett digg med ny chatte tråd Nå kan du vel fjerne "Savner So" fra signaturen din? Endret 7. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ehhh eg blei skremt , begynte og lure om tråden var nattstengt eller noe .... jaja jeg skal lalle uansett digg med ny chatte tråd Nå kan du vel fjerne "Savner So" fra signaturen din? joda , kan vell det btw holder med en quote Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg er redd for spøkelsene, Alf og Arne, jeg har på rommet mitt . er det du som har de nå ja... de var hos meg tidligere... hemligheten er og godprate litt med de de er også veldig glad i sjokolade Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Bah, jeg glemte en zippo hos en kompis for 20 dager sia elns, og nå når jeg fikk den tilbake var veggene rundt lunta bøyd som faen, og den flappen inni lokket og hele driten sota ned, brukt parfyme elns som bensin, faens idiot. og lunta var også sota ned. Endret 7. januar 2008 av Bundy Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg har en nogenlunde fungerende Zippo her som ikke lukter, men jeg har ikke bensin til den Endret 7. januar 2008 av Campin carl Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 btw holder med en quote Var det meg du siktet til? Her i kafèen kommer jeg til å quote innlegget rett over meg. Det går så fort her at det plutselig kan være 3-4 innlegg mellom et spm. og mitt svar. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har 7 zippoer elns nå, og masse bensin. Bare kjøpe på narvesen,det. Eller bruke vanlig bensin, soter en del men det funker. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg er redd for spøkelsene, Alf og Arne, jeg har på rommet mitt . er det du som har de nå ja... de var hos meg tidligere... hemligheten er og godprate litt med de de er også veldig glad i sjokolade *hente sjokolade* Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har 7 zippoer elns nå, og masse bensin. Bare kjøpe på narvesen,det. Eller bruke vanlig bensin, soter en del men det funker. Takker, har lurt å hvor jeg får tak i det, har nemlig bare gass til de andre lighterne i huset Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Faen det lukter jo snuff av zippoen min. nei vent det er bare nesa mi, men det lukter parfyme av den. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Stormlightere, går de også på butan? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) All lightergass er vel butan om jeg ikke tar helt feil. Endret 7. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ms. Marple er megafascinerende. Og så latterlig kompleks! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ms. Marple er megafascinerende. Og så latterlig kompleks! Hadde tenkt og legge meg, men ble facinert jeg også av filmen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ms. Marple er megafascinerende. Og så latterlig kompleks! Hadde tenkt og legge meg, men ble facinert jeg også av filmen Jaa. Jeg skulle legge meg tidlig i dag, jeg.Det bare skjedde ikke. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jaa. Jeg skulle legge meg tidlig i dag, jeg.Det bare skjedde ikke. Må si det egentlig er slik jeg tenker hver eneste dag, men det skjer liksom aldri Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jaa. Jeg skulle legge meg tidlig i dag, jeg.Det bare skjedde ikke. Må si det egentlig er slik jeg tenker hver eneste dag, men det skjer liksom aldri Jeg pleier å klare det når jeg tenker jeg skal det. Men hjelpes. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jaa. Jeg skulle legge meg tidlig i dag, jeg.Det bare skjedde ikke. Må si det egentlig er slik jeg tenker hver eneste dag, men det skjer liksom aldri YOUR signature har en size for stor skriftstørrelse. Jeg har hatt en skikkelig bad hairday i dag. Rimelig skuffende. Også har jeg vasket en rekekjøletingsak med det som var ferske reker i helgen. Skikkelig godlukt er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg