Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kake på jobb idag. Vi feirer at ville spise kake på jobb faen te folk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men ja, jeg jobber fra 07.00 til 20.00, men kan ikke du og Lars møte meg etter jobb da? Er nede i sentrum. Hadde vært veldig kos med en dusj og rene klær etter det, om vi skal opp til deg for å vorse? Eller hva skjer egentlig? Gleder meg. Du kan dusje hos meg da? Om det ikke blir.. ja. Rart for deg. Så er det vors, så ere byn! Hei hurra. Lars og jeg kommer på jobben din. Sounds like a frikkin' awsum plan Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 blå eller grønne sauer? Grønne, så klart. oO Det er vi som er de tøffe. Men de grønne synker mye raskere enn blå da... Do not! Ikkje viss den er grønn fordi den er kvalm og har mye luft i magen...den ble født grønn da... så er ikke sykdom... Takk, stemmer det, for tenk. oO Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skal bli så deilig med helg! Sove lenge å bare slappe av.. Pluss at jeg må pisse... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Do not! joda! har du aldri kastet grønne og blå sauer i vannet på en gang? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skal bli så deilig med helg! Sove lenge å bare slappe av.. Pluss at jeg må pisse... Skal bli deilig med helg, for da kan jeg jobbe hele lørdagen også At work, i am like this But then, Lars and Aids are cømmin', and im like Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skal bli deilig med helg, for da kan jeg jobbe hele lørdagen også At work, i am like this But then, Lars and Aids are cømmin', and im like Jobbe på lørdager!??! Det skal ikke skje! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, 7th Heaven er så lol, etter hver episode så sier alle unnskyld for det de gjorde og alle forstår hverandre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hihihi, brukernes første poster: Espen Pai det er en idiot som driver og kødder med men'en min...han "hacker" seg inn på msn'en mens jeg sitter der, og begyner og sende meldinger til folk og masse sånn dritt. vet noen om det er mulig og stoppe han??? vær så snill og hjelp meg... Den Store P Ok jeg har hatt en cd brenner kjøpt meg helt nytt hl får å kunne spille cs over nettet...tok cd inn og så skjedde det ikke noe så skulle jeg ta den ut og CD-en var knekt i uttellelige biter inne i hele brenneren,cd kunne ikke brukes og brenneren var ødelagt,så jeg fikk en ny av bror min putta inn ny cd.....hørte et knekk å satt der å tenkte.............å faen,så skjedde det igjen hvorfor knekker CD-en inne der?? kan noen svare meg på det? På forhånd takk Meg Hei. jeg har fått tak i en gammel pc, og skal sette opp den som fil og HTTP server når jeg er på lan. Problemet mitt er det at jeg ikke vet noe om hvordan jeg skal sette opp en server til det, og at jeg ikke vet hvilken programmer jeg skal bruke. det ville også vært fint med anbefalinger om html programmer og program til å kontrolere pcen uten å ha extra tastatur og skjerm på forrhånd takk --- edit: Den StOoOre P: Jeg er fattig, jeg har regninger, jeg vil ha øl. Da må jeg nesten jobbe litt (mer). Endret 7. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 joda! har du aldri kastet grønne og blå sauer i vannet på en gang? Jeg har da hoppet i vannet med blå sauer ofte. Jeg pleier ikke synke før dem... Og KASTER du slekta mi i vannet? O_O Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg har da hoppet i vannet med blå sauer ofte. Jeg pleier ikke synke før dem... Og KASTER du slekta mi i vannet? O_O plukker dem opp igjen da... clvn: var foresten post nr 2 det der Endret 7. mars 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hihihi, brukernes første poster: Jeg leste i PC-Pro for en stund siden at det gikk ann å skifte navn på start-knappen i windows XP ved hjelp av Hex Workshop, men jeg finner ikke bladet igjen og vil prøve dette. Er det noen som vil\\et ogsen man gjør det??? auda xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hihihi, brukernes første poster: Jeg leste i PC-Pro for en stund siden at det gikk ann å skifte navn på start-knappen i windows XP ved hjelp av Hex Workshop, men jeg finner ikke bladet igjen og vil prøve dette. Er det noen som vil\\et ogsen man gjør det??? auda xD Jeg leste din, men den var for seriøs til å poste x) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hihihi, brukernes første poster: --- edit: Den StOoOre P: Jeg er fattig, jeg har regninger, jeg vil ha øl. Da må jeg nesten jobbe litt (mer). Begynte nesten å mimre litt her! Det var litt kos Kom til arendal, spandrer jeg øl og vodka og sigg, kommer i paller her nede, eller ihvertfall til meg å noen kompisser Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hihihi, brukernes første poster: Min var ikke like morsom som deres... Det er et høyt fjell ute på landet i SA. det skal vist ta 30 min å gå til toppen. Det går også ann å kjøre en monstertruck EDIT: Major leif... Endret 7. mars 2008 av Mental Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kom til arendal, spandrer jeg øl og vodka og sigg, kommer i paller her nede, eller ihvertfall til meg å noen kompisser Jeg liker hverken vodka eller sigg. Vodka går vel greit nok etter hvert, men klarer ikke gå rett på flaska ^^ Men nå må jeg nesten surre meg opp i kantina og kjøpe noe søtt før følinga blir for stor. Be Err Be Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg liker hverken vodka eller sigg. Vodka går vel greit nok etter hvert, men klarer ikke gå rett på flaska ^^ Jeg kan blande drinker til deg, er rene bartenderen Dessuten er det aldri forseint å begynne å røyke^^ Ikke at jeg røyker da Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men nå må jeg nesten surre meg opp i kantina og kjøpe noe søtt før følinga blir for stor. Be Err Be Clvn, har du diabetes? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg leste din, men den var for seriøs til å poste x) Høhø, har da enda min stolthet " HVORDAN SLÅR MAN AV STORE BOKSTAVER" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg kan blande drinker til deg, er rene bartenderen Dessuten er det aldri forseint å begynne å røyke^^ Ikke at jeg røyker da Om du blander drinker så Fikser du en Cuba Liebre til meg? Clvn, har du diabetes? Jessir! Heldigvis er jeg ikke av de som blir mongo om jeg får føling ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg