Anvlaibar Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) (...)Det blir som bøker: Bibelen og Norges Lover er begge bøker, men mens den ene er en samling nyttig informasjon du får bruk for gjennom hele livet, inneholder den andre store mengder svada og har vært utdatert i mange, mange år. Da regner jeg med at det er Norges Lover du regner som utdatert og full av svada? e: Legger til en i tilfelle noen har litt tungt for det. Slimda: Twitter er faktisk det motsatte av Facebook, så Vida har rett. Deal with it! Endret 26. mars 2012 av Anulaibar 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Vi kan være enige på at du misbruker og/eller misforstår meningen med ord. Den var litt på kanten. Jeg skjønner at du er inderlig glad i å diskutere, men å argumentere og å angripe går ikke ut på ett. Jeg brukte ordet «antonym» med vag ironisk distanse som virkemiddel for å understreke hvor galt jeg synes det blir å sammenlikne Twitter og Facebook, ettersom jeg ser det som min samfunnsplikt å forsvare Twitter fra nedverdigelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Du og den "ironien" din. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg brukte ordet «antonym» med vag ironisk distanse som virkemiddel for å understreke hvor galt jeg synes det blir å sammenlikne Twitter og Facebook, ettersom jeg ser det som min samfunnsplikt å forsvare Twitter fra nedverdigelse. Godt sagt! Forøvrig, uavhengig av en kommunikativ struktur revitaliseres relasjonene hva angår konseptene. (http://gamma.kaldera.no/svada/ ^^) 2 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 å si at facebook og twitter er motsatt av hverandre ? De er jo begge sosiale kanaler... Jeg er ikke kjent med twitter, men er det ikke en arena hovedsaklig for enveis kommunikasjon? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Nei, det er mye toveis der også. Særlig blant bedrifter, men også blant kjendiser, "kjendiser" og andre svadamennesker. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Godt sagt! Forøvrig, uavhengig av en kommunikativ struktur revitaliseres relasjonene hva angår konseptene. (http://gamma.kaldera.no/svada/ ^^) Antyder du at jeg uttrykker meg for karikert? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det motsatte av Facebook er BookFace, hehehehe humor...huhheheh humor. Humor. Kan ikke stoppe humoren. hehehhehe oh hehehe 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Antyder du at jeg uttrykker meg for karikert? På ingen måte! I lys av en økt innsats maksimeres innsatsen i relasjon til forholdene. (På norsk: Fortsett slik!) 2 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Det motsatte av Facebook er BookFace, hehehehe humor...huhheheh humor. Humor. Kan ikke stoppe humoren. hehehhehe oh hehehe Eventuelt ʞoodɘɔɒᖷ. Heh. Endret 26. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 På ingen måte! I lys av en økt innsats maksimeres innsatsen i relasjon til forholdene. Under forutsetning av en implisitt effektivisering genereres incitamentet innenfor rammen av visjonen. (Takk. Du motiverer. <3) 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 På ingen måte! I lys av en økt innsats maksimeres innsatsen i relasjon til forholdene. (På norsk: Fortsett slik!) Hahahaha. Takker for lenken. Den har blitt spredt blant kolleger her på kontoret, til stor glede. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Under forutsetning av en implisitt effektivisering genereres incitamentet innenfor rammen av visjonen. (Takk. Du motiverer. Kom hit, så skal jeg vise deg implisitt effektivisering. Hahahaha. Takker for lenken. Den har blitt spredt blant kolleger her på kontoret, til stor glede. Svadageneratoren er svært genial! 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Rundet twitter i går kveld. Lurer på hva man skal finne på nå. Utforderer deg til å runde bannetråden. Problemet er å overleve i mer enn fem minutter Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det har Vida gjort alt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Rundet twitter i går kveld. Lurer på hva man skal finne på nå. Utforderer deg til å runde bannetråden. Problemet er å overleve i mer enn fem minutter Du kan ikke komme med så syke challenges. Det tror jeg faktisk ikke at jeg tør. Ikke enda. Jeg har ikke styrke nok. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Rundet twitter i går kveld. Lurer på hva man skal finne på nå. Se om du klarer å finne en konstruktiv, tankevekkende eller morsom post i Lekeplassen. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Kom hit, så skal jeg vise deg implisitt effektivisering. Åh? Har administratorer myndighet til å invitere forumbrukere på slike aktiviteter da? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Åh? Har administratorer myndighet til å invitere forumbrukere på slike aktiviteter da? En feil mange gjør, er å ikke lese betingelsene og retningslinjene, da spesielt de skjulte punktene, før de registrerer seg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg