j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Lol. Starta dagen med ATB jeg. Deilig start på dagen det.ATB? Wikipædija Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har ATB i signaturen min, men det er noe helt annet. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg snakker om trance spesialisten jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nein. Faren hennes heter det samme som henne til etternavn. o_O Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Var ikkje så verst han ATB nei ! Mykje same stilen som Gigi. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eller hva skjer egentlig? Tror det blir vors hos Aids. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hørt om det eller? har hørt om ett transportselskap med samme navn... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men ja, jeg jobber fra 07.00 til 20.00, men kan ikke du og Lars møte meg etter jobb da? Er nede i sentrum. Hadde vært veldig kos med en dusj og rene klær etter det, om vi skal opp til deg for å vorse? Eller hva skjer egentlig? Gleder meg. Du kan dusje hos meg da? Om det ikke blir.. ja. Rart for deg. Så er det vors, så ere byn! Hei hurra. Lars og jeg kommer på jobben din. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Nein. Faren hennes heter det samme som henne til etternavn. o_O Skal det være så vanskelig Katherine (navn) Von (av/fra) Drachenberg (Sted i tyskland) (dragefjellet) Altså, tidligere slektninger har utvandret fra tyskland Endret 7. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er alltid så kjedelig her etter tolv om natten Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eller hva skjer egentlig? Tror det blir vors hos Penis. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg skulle nettopp (gjen)åpne en Cola, men jeg hadde prestert å skru korken så hardt til at jeg ikke fikk den opp igjen uten et jævla verktøy (eller, kjøkkenredskap). Trodde ikke det var fysisk mulig. Følte meg veldig smart også. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det kan vel ha noko med trykket inne i flaska endrar seg etter at du har skrudd igjen korken etter at den har vert open. At lufta vert komprimert kanskje og trekker til seg korken. Eller ? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Godt mulig. Det er som kjent mye god fysikk i en Colaflaske, men det er fremdeles irriterende å ikke få den opp. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kan en annen hente medisiner til deg på apoteket, eller må jeg gjøre det selv? Er på resept. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Skal gå bra at ein annan henter det for deg. Funkar i alle fall fint på landet Mulig du må ha fullmakt når det gjeld storbyar og slikt. Kan jo berre ta ein telefon til apoteket ditt og høyre ?! Endret 7. mars 2008 av avRack Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kan en annen hente medisiner til deg på apoteket, eller må jeg gjøre det selv? Er på resept. Det går helt greit, jeg henter stadig vekk medisin til mamma på apoteket, og den er alltid på resept. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Oki, takk for svaret. Dere får kose dere, jeg skal på jobb. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Føler med deg Snublefot. Har berre 1 time og 52 min igjen nå med frihet i dag ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg