Sidious Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Kjenner tilværelsen ble veldig meningsløs etter at jeg runda Mass Effect 3 i går kveld. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Velkommen til klubben, Sidious. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Nå synes jeg den isbilen kan komme snart, jeg trenger vaniljeis, jordbæris og diverse annen iskrem! Hørte den ringte i bjella i sted, og sjekka på nettsidene deres og der sto det at den skulle komme mellom 15:00 og 15:30, så nå har den å dukke opp snart. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Takk. Vurdert å spille gjennom det på nytt, eller ødela slutten helt for deg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Takk. Vurdert å spille gjennom det på nytt, eller ødela slutten helt for deg? Har halvveis startet en ny gjennomspilling, men har ikke rørt spillet på to uker nå. Er i en situasjon hvor jeg sitter og lurer på hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Hehe. Jeg lurer på om jeg orker å spille gjennom hele trilogien på nytt. Får sjå hva som skjer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Jepp. Får uansett mer info om ME3 i April en gang. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Testa mass effect, for noe dritt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Du har rett. Det er bare noe dritt, hele greia. Kan ikke forstå hva jeg har brukt 150 timer på. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Kan ikke være så populært med iskrem som det en gang var, nå har Hjem-is begynt å selge pizza. o_O Ikke for det, de holdt lenger enn Den Norske Isbil, som begynte å selge fisk etter et par år og som jeg nå ikke har sett eller hørt fra på årevis. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 RBK - Brann i dag. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Har ikke sett isbilen på flere år. Unger i dag er ikke som før. Husker jeg alltid gledet meg til isbilen kom og vi sprang ut når vi hørte lyden av den. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 RBK - Brann i dag. Æ GLÆR MÆ! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 STYGT EKTE NORSKE FOLK: Viking, Viking, ja, d e laget d Viking, Viking, bedre lag der esje t Viking, Viking, me sveve heilt i sky For laget vårt d e jo fra Stavanger by D skjenns i heile kroppen Me ska t Stadion gå Me fryse å me nyse Ka e d så står på Pulsen galloppere Å hjerta står så brått D må vera kjærlighet har me forstått Viking, Viking, ja, d e laget d Viking, Viking, bedre lag der esje t Viking, Viking, me sveve heilt i sky For laget vårt d e jo fra Stavanger by Når Viking spele fotball blir livet t en fest For våre kjekke guttar kan mest e best i vest Å di blir bare bedre Så kanskje ja en dag Spele adle elleve på vår a-landslag Viking, Viking, ja, d e laget d Viking, Viking, bedre lag der esje t Viking, Viking, me sveve heilt i sky For laget vårt d e jo fra Stavanger by Alexander Kielland e den einaste i byn Som isje kan se Viking D herliga syn Han lengte itte fotball Han bare står å glor For jobben sette stopp Han står alltid i tjor Viking, Viking, ja, d e laget d Viking, Viking, bedre lag der esje t Viking, Viking, me sveve heilt i sky For laget vårt d e jo fra Stavanger by For laget vårt d e jo fra Stavanger by 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Er ingen helter fra telemark. Det er en dårlig vits. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Vikingsvada He, nei. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Vel, du er ingen viking din jøde. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Er ingen helter fra telemark. Det er en dårlig vits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg