Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

awww. skal jeg kjøre deg?

Er da ikke noe galt i å busse :)

 

Jippi! Gode nyheter! Jeg fikk en melding på mobilen i natt. Jeg har blitt trukket ut til å vinne en million pund. Nå må jeg bare gå inn på nettet og registrere noen opplysninger så jeg kan få pengene.

Omg liksom, what are the odds? Du må dele litt med oss og da.

Lenke til kommentar

Jippi! Gode nyheter! Jeg fikk en melding på mobilen i natt. Jeg har blitt trukket ut til å vinne en million pund. Nå må jeg bare gå inn på nettet og registrere noen opplysninger så jeg kan få pengene.

Gratulerer, hvilke tvilsomme nettsider har du registrert deg på i løpet av natten? :)

 

Tror dere anfall kommer til å få noe ding ding dong fremover nå av L4r5?

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Snill? Du har jo ennå ikke besøkt de, tross av at Anfall har tryglet om at du kommer innom. Det syns jeg faktisk er regelrett slemt! :tease:

 

Jamen, jeg har jo ikke mulighet til å bare stikke innom Bergen når som helst da :(

(Det er Bergen, ikke sant?)

 

Hvor mange poeng hos deg mister jeg om jeg sier jeg håper Brann vinner mot RBK? :p

 

Da havner du på nivå med de som synes Notebook var en uforutsigbar film. Altså bunnivå.

Lenke til kommentar

Jamen, da kan Anfall overtale ham til at litt av pengene også skal gå til meg. Siden jeg er så snill og alt det der :)

Du får ingenting av anfall før hu har hatt putekrig i undertøyet og spilt spin the bottle med deg.

Gratulerer, hvilke tvilsomme nettsider har du registrert deg på i løpet av natten? :)

Ingen. Det er det som er det merkelige. Det nummeret er ikke registrert på noe jeg vil kalle usikre sider.
Lenke til kommentar

Huh, kan dra tur/retur til Stavanger for under en tusenlapp. Det synes jeg er greit nok.

 

e:

Hvor mange poeng hos deg mister jeg om jeg sier jeg håper Brann vinner mot RBK? :p

Da havner du på nivå med de som synes Notebook var en uforutsigbar film. Altså bunnivå.

Ouch. Oh well, så lenge Viking vinner serien og RBK rykker ned til førstedivisjon skal jeg være fornøyd. Så da får jeg heller rykke ned til bunnivå hos deg, for jeg liker virkelig ikke RBK.

Håper forøvrig Viking fortsetter å slå RBK med like gode resultater som de viste på treningskampen! :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...