Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppsummering fra natt til i dag.

 

Skulle til skogen og ser da noen bekjente som skal til byen, de spør om jeg vil være med og sier ja.

Deretter spør en om jeg har kokain på bussen og jeg ser bare dumt på ham. Vi ankommer byen.

Finner en random plass og jeg venter rett innenfor inngangen. Ser en god kompis komme og slår av en prat. Deretter bestiller jeg to øl ( hadde drukket 5 før jeg gikk.). Den ene ølen forsvinner rett ned og den andre drikker jeg halvveis av før jeg klarer å velte den. Går videre til bordet der kompisen står og han gir meg en øl. Drikker den uten problemer og han skjærer en grimase ( noen andre sin? :p)

 

Jeg går ut og opp i 2. etasje der det er dansegulv og greier, her henger jeg fra meg jakken og møter på en god kompis noe som var litt what the hell siden jeg hadde aldri forventet å møte på ham.

 

Drikker for 600 og noe her oppe, velter 2 halve øl, og er bare på dansegulvet. begynner å danse med ei jente og ender opp med klining :blush:

Ellers var det flere som spurtet etter navnet mitt osv...

 

På hjemveien skal vi innom burger king og da hilser jeg på alle forbipasserende, jeg er jo i så godt humør :woot:

Ut fra burger king ser jeg en politimann og vinker til ham, hilser og danser før jeg plasserer meg på bussen hjem. Måtte pisse sykt så jeg gikk bare bak en container for å slå lens, neste stopp sengen. :blink:

 

Morsom kveld :new_woot: Endte faktisk ikke opp med blackout så det så slimda aka slim ( nederlandsk for kul og engelsk slank).

 

Deler halve livet mitt her jo, uff nå finner dere sikkert ut hvem jeg er.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Dette er min Slimda-imitasjon: Feil, det har allerede vært to kamper. Ene ble spilt på fredag, og den andre ble spilt i går.

Feilaktiv Slimda-imitasjon. Du glemmer at Slimda ikke har i det minste oversikt over fotball, eller sport generelt. Faktisk så har jeg ikke peiling på tippeliga og cupper og lignende mas.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...