Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du, det blir nok Oslo på lørdagen. Mamma er ikke veldig glad i meg for tida, såeeh.. :fun:

Pøkk. :(

Wayay, for jeg vet du blir med, selv om vi må til den store skumle hovedstaden :D

Men i tillegg er den grisestygg og representerer Norges avskum :D

ER DU FREKK?! :mad:

Det er alltid et unntak som bekrefter regelen. Du er ikke avskum (tvert imot, du er tøff mannemann!), men bilen din er :wee:

Du, det blir nok Oslo på lørdagen. Mamma er ikke veldig glad i meg for tida, såeeh.. :fun:

HUUUUURRAH! Dere kan godt kræsje her natt til søndag, forresten. Jeg har stor seng. WINK WINK.

Jeg har kjæreste, så hylo får ligge i midten isåfall *WINK WINK WINK* :love:

Lenke til kommentar
Syntes dere at Katherine von Drachenberg høres veldig Argentinsk/Mexikansk ut? :-|
Tysk
Syntes dere at Katherine von Drachenberg høres veldig Argentinsk/Mexikansk ut? :-|
Høyres meir ut som kjem frå dei ytre strøk av Rhinen, muligens nærare den franske grensa og gjerne over grensa.
Men hun ER Argentinsk. Født i Mexico med Argentinske foreldre og nå bor hun i Hollywood.
Lenke til kommentar
Wayay, for jeg vet du blir med, selv om vi må til den store skumle hovedstaden :D
Godt poeng. :wee:

Even better. :dribble:
Haha, deg og disse to hunksa:

lars_jonas_08.jpg

Men ja, jeg jobber fra 07.00 til 20.00, men kan ikke du og Lars møte meg etter jobb da? Er nede i sentrum. Hadde vært veldig kos med en dusj og rene klær etter det, om vi skal opp til deg for å vorse? Eller hva skjer egentlig? :D

Lenke til kommentar
Lol. Starta dagen med ATB jeg. Deilig start på dagen det.

ATB er herlig. Seven Years.. :love:

Laster ned FLAC-diskografi av han nå, men det ser ut til å ta sin tid ^^ (Haha, dette hadde du fått warn for å si, Lars xD)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...