theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du, det blir nok Oslo på lørdagen. Mamma er ikke veldig glad i meg for tida, såeeh.. HUUUUURRAH! Dere kan godt kræsje her natt til søndag, forresten. Jeg har stor seng. WINK WINK. Du, det blir nok Oslo på lørdagen. Mamma er ikke veldig glad i meg for tida, såeeh.. Pøkk. <3! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men i tillegg er den grisestygg og representerer Norges avskum Enig ! I alle fall i det første.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 dere vet ikke hva dere prater om Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du, det blir nok Oslo på lørdagen. Mamma er ikke veldig glad i meg for tida, såeeh.. Pøkk. Wayay, for jeg vet du blir med, selv om vi må til den store skumle hovedstaden Men i tillegg er den grisestygg og representerer Norges avskum ER DU FREKK?! Det er alltid et unntak som bekrefter regelen. Du er ikke avskum (tvert imot, du er tøff mannemann!), men bilen din er Du, det blir nok Oslo på lørdagen. Mamma er ikke veldig glad i meg for tida, såeeh.. HUUUUURRAH! Dere kan godt kræsje her natt til søndag, forresten. Jeg har stor seng. WINK WINK. Jeg har kjæreste, så hylo får ligge i midten isåfall *WINK WINK WINK* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har kjæreste, så hylo får ligge i midten isåfall *WINK WINK WINK* Even better. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Wayay, for jeg vet du blir med, selv om vi må til den store skumle hovedstaden Godt poeng. Even better. BØRN. =D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Even better. BØRN. =D IdaIdaIda sier: (12.47.07)Det blir nok rabalder. Lars sier: (12.47.22) (Skal ta med grilldressen, så det blir ikke noe problem) IdaIdaIda sier: (12.47.58) Jeg har strap-on! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Syntes dere at Katherine von Drachenberg høres veldig Argentinsk/Mexikansk ut? :-| Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er alltid et unntak som bekrefter regelen. Du er ikke avskum (tvert imot, du er tøff mannemann!), men bilen din er Er ho ikke det, ho er s0et Syntes dere at Katherine von Drachenberg høres veldig Argentinsk/Mexikansk ut? :-|Tysk Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Syntes dere at Katherine von Drachenberg høres veldig Argentinsk/Mexikansk ut? :-| Høyres meir ut som kjem frå dei ytre strøk av Rhinen, muligens nærare den franske grensa og gjerne over grensa. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Syntes dere at Katherine von Drachenberg høres veldig Argentinsk/Mexikansk ut? :-|Tysk Syntes dere at Katherine von Drachenberg høres veldig Argentinsk/Mexikansk ut? :-|Høyres meir ut som kjem frå dei ytre strøk av Rhinen, muligens nærare den franske grensa og gjerne over grensa.Men hun ER Argentinsk. Født i Mexico med Argentinske foreldre og nå bor hun i Hollywood. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kanskje foreldra har funne ut at dei ville ha eit tysk namn på jenta ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Wayay, for jeg vet du blir med, selv om vi må til den store skumle hovedstaden Godt poeng. Even better. Haha, deg og disse to hunksa: Men ja, jeg jobber fra 07.00 til 20.00, men kan ikke du og Lars møte meg etter jobb da? Er nede i sentrum. Hadde vært veldig kos med en dusj og rene klær etter det, om vi skal opp til deg for å vorse? Eller hva skjer egentlig? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Lol. Starta dagen med ATB jeg. Deilig start på dagen det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Lol. Starta dagen med ATB jeg. Deilig start på dagen det.ATB? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Lol. Starta dagen med ATB jeg. Deilig start på dagen det. ATB er herlig. Seven Years.. Laster ned FLAC-diskografi av han nå, men det ser ut til å ta sin tid ^^ (Haha, dette hadde du fått warn for å si, Lars xD) Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 ATB? Slenger meg på den. Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg