Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skulle kanskje lært deg å holde kjeft. Hvis det irriterer deg så meget, så gå å ronk litt til 4-chan. Der sånne småtroll som deg hører hjemme.

 

:wee:

 

nå ble jeg veldig lei meg og går og legger meg med bamsen min hade :-(((

 

Bra! Det er godt å høre. Håper du har fått en lærepenge styggen.

Lenke til kommentar

Hva er det som får folk til å sitte hjemme og glo på TV på lørdager? Det er ingenting å se på nå som verken "Hver gang vi møtes" eller "Norsk attraksjon" er på skjermen. :p

 

Vanskelig nok å bli enig om en film alle tre vil se også, søss og pappa liker romantiske komedier, jeg liker eventyr og drama. Tsk, tsk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Vanskelig nok å bli enig om en film alle tre vil se også, søss og pappa liker romantiske komedier,

 

«Hvordan bli dumpet på 10 dager» på TV2.

Lenke til kommentar

«Hvordan bli dumpet på 10 dager» på TV2.

Virkelig ikke noe for meg.

 

Så se en forbanna film alene da vel. Er da faen meg ikke så jævlig vanskelig, er det?

Kjedelig når man skal gjøre noe med familien.

 

>2012

>television

 

Nei, sitte foran dataskjermen er mye bedre.

Jeg sitter ikke foran dataskjermen, det er nettbrettet, takk, pappa sitter med sitt og søss med MacBooken sin, mens vi alle prøver å bli enige om noe å se på / gjøre sammen.

 

Vet ikke om jeg hadde hatt tv om jeg hadde hatt valget..

Vel, jeg bruker min utelukkende som skjerm for gaming og film, og ser TV på nett på rommet mitt, men det er fordi jeg ikke har orka å plugge i kabelen enda, men oppe i stua er det TV og der samles familien hver fredag for å se "Nytt på nytt", er bare ingenting å ta seg til på en lørdag. Ingen steder å gå ut om man hardnakket prøver å unngå fjortiser og alkiser på 50+, så ...

 

 

Og før noen av de ekstremt negative (verre enn meg), inkompetente døgeniktene som tidvis surfer innom og leser innlegg og klager om alskens (mer enn meg) nevner noe, nei, denne posten er ikke ment klagende. Om du tror det, har du tatt grundig feil. Ha en fin kveld. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...