Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ikkje viss den er grønn fordi den er kvalm og har mye luft i magen...den ble født grønn da... så er ikke sykdom... Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men viss eg tar grønn så er den jo umulig å finna igjen på land. Blå finn eg aldri igjen i sjøen, eller på himmelen. Eg VIL ha rosa!! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eg VIL ha rosa!!da må du lakke den Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg vil lakke bilen min rosa .. eller ikke Endret 7. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eg VIL ha rosa!!da må du lakke den Huff, stakkars sau Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg vil lakke bilen min rosa .. eller ikke Rosa 240 med svarte fartsriper! det har ei veninne av meg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hallo! "Aids er ikke lettsmiskbar, men lykke til " Haha, Jonas. QFT! Heihei Nå har man spist gratis kake. Gratis er bra, og kake er bra Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Rosa 240 med svarte fartsriper! det har ei veninne av meg 240 som er noe vett Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Gratis?! Omg. Jeg vil også ha kake. =( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fyfaaaen, jeg vil at slanger skal være lovlig i Norge : < Jeg er hvertfall glad slik det er nå så ikke hvem som helst kan skaffe seg slanger. De er jo ikke akkurat kjæledyr. Deter ikke rotter, mus, papegøyer og diverse annet heller. Poenget ditt var? Folk uten interesse for slanger vil heller ikke gå til anskaffelse av det, fordi de er ikke som katter ("Åh så søøøøøøtee"). Vi gjør ting til kjæledyr selv om de originalt ikke er det. Pluss at slanger kan faktisk ikke bare bli håndtamme, men og søke til mennesker som en valp eller noe, om de behandles godt gjennom hele livet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Gratis?! Omg. Jeg vil også ha kake. =( Tror det er eneste fordelen med å være lærling. Gratis suppe og kake på fredager =D Du, det blir nok Oslo på lørdagen. Mamma er ikke veldig glad i meg for tida, såeeh.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ey, don't dizz Corolla! hvorfor ikke? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Syns det er gode bilar. Dei går og går og aldri stoppar. Mesteparten av dei i alle fall, men nokre få slit med nokre barnesjukdommar heile livet. Og sjølv har eg Corolla og likar den Men dei er ikkje akkurat sååååå fine at det gjer noko.. I alle fall dei eldste modellane. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Syns det er gode bilar. Dei går og går og aldri stoppar. Mesteparten av dei i alle fall, men nokre få slit med nokre barnesjukdommar heile livet. :!: Volvo 240 går det dobbelte Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men i tillegg er den grisestygg og representerer Norges avskum Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du, det blir nok Oslo på lørdagen. Mamma er ikke veldig glad i meg for tida, såeeh.. Pøkk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men i tillegg er den grisestygg og representerer Norges avskum ER DU FREKK?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg