Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nesten ikke fått gjort noe i dag, ettersom jeg har tilbrakt dagen enten i senga eller på baderommet. Blir jeg ikke frisk i morgen, rekker jeg ikke å bli ferdig til tirsdag. :(

Å, pus. :( Si ifra hvis jeg kan bistå med noe.

 

Bare fordi du er Bundy-materiale. Vel, uten penis, da.

Jeg er deg med pupper. Og IQ.

Lenke til kommentar

Jeg hadde fått det til. :)

Fortell meg gjerne hvordan.

Pre-partition, refit, grub2 og dd efi-grub2 til MBR. :)

Ja, jeg har kommet så langt, men av en eller annen grunn vil ikke arch boote. Tror jeg må finne en annen iso eller noe, for virker ikke som den jeg har brukt fungerer. Om du har et forslag til en som du vet fungerer, så er det bare å si ifra

Lenke til kommentar

http://www.archlinux.org/download/

 

Netinstall, sjekk md5 når du er ferdig.

Orker ikke starte med den installeringa en gang til nå. Har bare macbooken, så får ikke sjekka kommandoer eller noen ting uansett.

Joda, det kan du sjekke med OS X.

Ja, men er utrolig slitsomt å bytte hele tiden. Planlegger å legge meg om ikke så alt for lenge også. Blir nok på mandag jeg får fiksa det, er da jeg skal loke med disse datamenneskene uansett. Selv begynte jeg å bruke linux for en uke siden, så jeg er ikke akkurat ekspert.

Lenke til kommentar

Vel, har jeg kamera med meg, kan jeg med stor sannsynlighet bli veldig innpåsliten, i alle fall blitzen min,

 

Ting jeg hater at folk har med på fest:

 

1) Kassegitar.

2) Kamera.

Hver sin smak, jeg digger begge. Kassegitar er nesten utelukkende bedre enn musikken brorparten av mine bekjente spiller nach og voers, og kamera er awesome. Har så mye rart på folk nå, som de ville drept for å få sletta. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...