Slimda Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Personlig foretrekker jeg folk som drikker akkurat nok til å bli joviale og hyggelige, men ikke nok til å begynne å lage bråk. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Det er jeg enig i. Misliker sterk fulle folk som lager bråk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Woo, da liker dere meg, jeg lager aldri bråk, uansett hvor full jeg er. Klarer alltid å styre unna, men jeg har fått meg noen på trynet for å prøve og forhindre andre fra å lage bråk. Endret 24. mars 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 jaja, jeg ditcher folka ut på byen. Gidder ikke å vente til ca 10. Snakkes alle sammen, for jeg går ut i skogen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Hils trærne da. Og blomstene. Dyra. Fuglene. Insektene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Woo, da liker dere meg, Gjør vi? Hihi, joda. Er flott du ikke lager bråk i fylla, men er du sikker på at du ikke blir fryktelig innpåsliten eller noe lignende? 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Yeey, fest med mange jenter jeg ikke kjenner... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er vel bare å bli kjent med de da? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Woo, da liker dere meg Det skal du ikke ta for gitt. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Yeey, fest med mange jenter jeg ikke kjenner... Bli kjent med de? "Hei, jeg er Hedvig og jeg er mye, mye bedre enn deg." 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Bli kjent med de? "Hei, jeg er Hedvig og jeg er mye, mye bedre enn deg." Jeg har tidligere funnet ut at det ikke funker så bra. Prøver å snakke med dem, men det er visst morsommere å sitte å se sur ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg har tidligere funnet ut at det ikke funker så bra. Prøver å snakke med dem, men det er visst morsommere å sitte å se sur ut. Daww. Er sikker på at det er mer spennende å prate på skype med meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Woo, da liker dere meg, Gjør vi? Hihi, joda. Er flott du ikke lager bråk i fylla, men er du sikker på at du ikke blir fryktelig innpåsliten eller noe lignende? Vel, har jeg kamera med meg, kan jeg med stor sannsynlighet bli veldig innpåsliten, i alle fall blitzen min, men sånn ellers sitter jeg for det meste og drikker til jeg drar hjem. Ikke beveger jeg meg frivillig ut på et dansegulv heller, eller preiker for mye. Blir ikke mer snakkesalig og mindre sjenert av å drikke, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg har tidligere funnet ut at det ikke funker så bra. Prøver å snakke med dem, men det er visst morsommere å sitte å se sur ut. Og så kommer du hit hvor du kjenner enda færre? - eller er jeg en outsider som ingen her inne kjenner? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Vel, LithitiumS er iallfall fra samme fylke som jeg sitter i.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Vel, har jeg kamera med meg, kan jeg med stor sannsynlighet bli veldig innpåsliten, i alle fall blitzen min, Ting jeg hater at folk har med på fest: 1) Kassegitar. 2) Kamera. 1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Selfølgelig måtte peppes glemme å lage pizzaen min, så nå sitter søstra mi og kjæresten hennes og spiser pizza, mens jeg fikk et lite stykke, som bare gjorde meg enda mer sulten. Søsken... Ting jeg hater at folk har med på fest: 1) Kassegitar. 2) Kamera. Kassegitar må jo være noe av det koseligste som finnes. Sammen med munnspill Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Kassegitar er forjævlig. Noen drar opp Postgirobygget på nachspiel - da sitter Hansern i et hjørne og hater som faen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg sitter i et hjørne og hater som faen uansett når det er nachspiel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg