Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, skal testkjøre den i påsken om en uke, er nødt til å fikse noe med styringen til flapsene sees senere!

 

Everyone need protection.

Btw, om dere ikke er født i 1979 eller tidligere må dere ha båtsertifikat for å i det hele tatt prøve. :)

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Så om man ikke kan synge, så er man absolutt dømt til å ikke kunne synge?

Altså, de aller fleste ting kan man bli god til, så lenge man trener.

 

Du kan selvfølgelig forbedre teknikken, og bli litt bedre enn du var, men det er vanskelig å forandre stemmen man allerede har såpass mye. Tonen og selve stemmen er jo viktige for hvor bra det høres ut, ikke bare om man treffer eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting, kan hvem som helst lære seg å synge?

 

Jeg har hørt at alle kan lære seg å synge, mener at det var slik at alle kunne lære seg å synge så bra at de kan opptre...

 

Tenk på skuespillere, mange av dem som ikke er sangere - men de er ofte veldig flinke til å synge!

Lenke til kommentar

Hehe, skal testkjøre den i påsken om en uke, er nødt til å fikse noe med styringen til flapsene sees senere!

 

Everyone need protection.

Btw, om dere ikke er født i 1979 eller tidligere må dere ha båtsertifikat for å i det hele tatt prøve. :)

 

Må ha båtførersertifikat uansett... siden den er på over 20hk!

 

Men uansett er vel ikke vannscooter lovlig i Norge..??!!

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at alle kan lære seg å synge, mener at det var slik at alle kunne lære seg å synge så bra at de kan opptre...

 

Tenk på skuespillere, mange av dem som ikke er sangere - men de er ofte veldig flinke til å synge!

Jeg tenker det samme.

Har også lagt merke til at mange skuespillere kan synge. Jeg har troen på at man kan bli god til alt, så lenge man trener på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...