Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ehm. Hei. Jeg er kjerring, tro det eller ei. Jeg pleier være her om morgenen. Sånn, bare for å nevne det. xD Tenkte ikke over deg. Du er så..... mandig Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tenkte ikke over deg. Du er så..... mandig Aaaaw! Jeg velger å ta det som et kompliment. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) unskyld at jeg glemte deg Kibs godtar ingen, og aces er ikke aktiv nok Endret 7. mars 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 unskyld at jeg glemte deg Kan jeg ta det som en innrømmelse om at jeg er mann, og dermed slipper å skamme meg hver gang ungkaren eller noe står på? Kjerringene der er så utrolig kvalmende kjerringete. oO Kibs godtar ingen, og aces er ikke aktiv nok Anfall da? Hun snakker ikke så utrolig mye, men hun holder virkelig øye med oss. x) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Snakker hun ikke telles hun ikke. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Anfall da? Hun snakker ikke så utrolig mye, men hun holder virkelig øye med oss. x) Hjelper ikke å holde øye vettu Hun snakkert til tider, da. x) hun prater når dere kommer til intern dritprat som ingen andre enn dere bryr seg om Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hun prater når dere kommer til intern dritprat som ingen andre enn dere bryr seg om Eventuelt om noen nevner noe morbid noe. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Rosa ? ingen mulighet... blå eller grønn! hva foretrekker du? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hallo! "Aids er ikke lettsmiskbar, men lykke til " Haha, Jonas. QFT! Endret 7. mars 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Grøn, for viss jeg mister den i sjøen finner jeg den kanskje igjen, i motsetning til den blå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kibs godtar ingen, og aces er ikke aktiv nok Anfall da? Hun snakker ikke så utrolig mye, men hun holder virkelig øye med oss. x) Av og til er jeg her uten at jeg vet det selv. :O OMG!!1oneone11!!!! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Grøn, for viss jeg mister den i sjøen finner jeg den kanskje igjen, i motsetning til den blå.Men de grønne synker mye raskere enn blå da... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fyfaaaen, jeg vil at slanger skal være lovlig i Norge : < Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Grøn, for viss jeg mister den i sjøen finner jeg den kanskje igjen, i motsetning til den blå.Men de grønne synker mye raskere enn blå da... Ikkje viss den er grønn fordi den er kvalm og har mye luft i magen... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fyfaaaen, jeg vil at slanger skal være lovlig i Norge : < Vil jeg og ;< Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fyfaaaen, jeg vil at slanger skal være lovlig i Norge : < Jeg er hvertfall glad slik det er nå så ikke hvem som helst kan skaffe seg slanger. De er jo ikke akkurat kjæledyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg