Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger tips til unnskyldninger for å ikke gidde å dra på bursdagen til en venninne i morgen som jeg egentlig ikke gidder å gå på.

 

Til nå har jeg følgende:

 

Skal alfabetisere platesamlingen en gang for alle.

Skal rydde opp i all krøll blant ledninger i huset.

 

Noen som har noen bedre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men jeg vil ikke skille lag med Herrmann (ja, jeg har navngitt pikken min Herrmann (eller Herr Mann om du vil)) for jeg har blitt glad i han.

 

Sikker på at det ikke er Hermie du har navngitt den?

 

 

Mchansern; stryke skjorter og undertøy deretter samle sokker til par.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Trenger tips til unnskyldninger for å ikke gidde å dra på bursdagen til en venninne i morgen som jeg egentlig ikke gidder å gå på.

 

Til nå har jeg følgende:

 

Skal alfabetisere platesamlingen en gang for alle.

Skal rydde opp i all krøll blant ledninger i huset.

 

Noen som har noen bedre?

 

Har leid hore for kvelden, og har ikke råd til å kaste bort de 50 kronene brukt på det.

 

Funker hver gang :thumbup:

Lenke til kommentar
Har leid hore for kvelden, og har ikke råd til å kaste bort de 50 kronene brukt på det.

 

Funker hver gang :thumbup:

 

Ikke så veldig troverdig med de 50 kronene. :nei2:

 

Jeg går ekstremt sjelden på noe i helgene. Jeg er bare så sinnssykt fornøyd med mennesker etter en uke på jobben og foretrekker å stenge meg inne, sette telefonen på lydløs og være mest mulig asosial mens jeg bruker masse tid på alle hobbyene jeg ikke fikk tid til i uka, og da helst uten å bevege meg i mer enn en 10-20 meters radius fra senga. Det er min definisjon på en god helg. :yes:

Lenke til kommentar

Trenger tips til unnskyldninger for å ikke gidde å dra på bursdagen til en venninne i morgen som jeg egentlig ikke gidder å gå på.

 

Til nå har jeg følgende:

 

Skal alfabetisere platesamlingen en gang for alle.

Skal rydde opp i all krøll blant ledninger i huset.

 

Noen som har noen bedre?

Skal vaske klær, og har allerede sortert kulørt og hvitt, no turning back now.

Har avtalt twitterkrig med en kompis.

Skal droppe syre med en venninne, og man skal ikke blande.

Skal til legen på mandag for å ta noen blodprøver pga. begynnende fettlever, vil ikke drikke så tett oppi.

Du drakk dessverre opp cava-lageret ditt natt til i dag fordi kompisen din bailet på en avtalt twitterkrig.

Skal på stjernetitting med en jente fra kunsthøyskolen.

Lenke til kommentar

Ah, har hatt et gledelig gjensyn med "Little Nicky". En av få bra filmer med Adam Sandler i. Det er vel den og "Happy Gilmore" som jeg kan komme på i farten.

Herlig soundtrack, Rhys Ifans og generelt en fantastisk komedie for hele familien - fullspekket med kjente folk og de særeste karakterer. Søss syntes ikke så mye om den, men fatter elska den, akkurat som Tornerose og jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...