multisync Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Da er jo hele poenget borte Visstnok maxer farten på rundt 30 sec. med en fart som er høyere enn det som er mulig for mennesklige reflekser å matche. Endret 23. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Noe er galt med meg. Jeg bruker fredagskvelden til å stryke klær. Finnes det håp for meg eller er det over og ut? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Min fredagskveld går til å unfollowe undersåtter på twitter mens jeg ler sadistisk. Endret 23. mars 2012 av Vida Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Eneste løsningen for deg er kjønnsoperasjon, L4r5! Endret 23. mars 2012 av Itek Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Eneste løsningen for deg er kjønnsoperasjon, L4r5! Men jeg vil ikke skille lag med Herrmann (ja, jeg har navngitt pikken min Herrmann (eller Herr Mann om du vil)) for jeg har blitt glad i han. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Er det ikke mulig å få i pose og sekk? Finn deg en snuskete kirurg fra hulabulaland, så fikser han sikkert det for deg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Trenger tips til unnskyldninger for å ikke gidde å dra på bursdagen til en venninne i morgen som jeg egentlig ikke gidder å gå på. Til nå har jeg følgende: Skal alfabetisere platesamlingen en gang for alle. Skal rydde opp i all krøll blant ledninger i huset. Noen som har noen bedre? 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Men jeg vil ikke skille lag med Herrmann (ja, jeg har navngitt pikken min Herrmann (eller Herr Mann om du vil)) for jeg har blitt glad i han. Sikker på at det ikke er Hermie du har navngitt den? Mchansern; stryke skjorter og undertøy deretter samle sokker til par. Endret 23. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Trenger tips til unnskyldninger for å ikke gidde å dra på bursdagen til en venninne i morgen som jeg egentlig ikke gidder å gå på. Til nå har jeg følgende: Skal alfabetisere platesamlingen en gang for alle. Skal rydde opp i all krøll blant ledninger i huset. Noen som har noen bedre? Har leid hore for kvelden, og har ikke råd til å kaste bort de 50 kronene brukt på det. Funker hver gang Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Har leid hore for kvelden, og har ikke råd til å kaste bort de 50 kronene brukt på det. Funker hver gang Ikke så veldig troverdig med de 50 kronene. :nei2: Jeg går ekstremt sjelden på noe i helgene. Jeg er bare så sinnssykt fornøyd med mennesker etter en uke på jobben og foretrekker å stenge meg inne, sette telefonen på lydløs og være mest mulig asosial mens jeg bruker masse tid på alle hobbyene jeg ikke fikk tid til i uka, og da helst uten å bevege meg i mer enn en 10-20 meters radius fra senga. Det er min definisjon på en god helg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Trenger tips til unnskyldninger for å ikke gidde å dra på bursdagen til en venninne i morgen som jeg egentlig ikke gidder å gå på. Til nå har jeg følgende: Skal alfabetisere platesamlingen en gang for alle. Skal rydde opp i all krøll blant ledninger i huset. Noen som har noen bedre? Skal vaske klær, og har allerede sortert kulørt og hvitt, no turning back now.Har avtalt twitterkrig med en kompis. Skal droppe syre med en venninne, og man skal ikke blande. Skal til legen på mandag for å ta noen blodprøver pga. begynnende fettlever, vil ikke drikke så tett oppi. Du drakk dessverre opp cava-lageret ditt natt til i dag fordi kompisen din bailet på en avtalt twitterkrig. Skal på stjernetitting med en jente fra kunsthøyskolen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Jeg er med på twitter war. Also: eplefe, I'll stay in touch. Jeg skal LETT bruke en av de unnskyldningene en gang. Endret 23. mars 2012 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Oi, ser nå at noen allerede hadde nevnt det siste forslaget mitt. Bare 50 kroner, altså? Prisen har gått ned siden jeg hadde venner på kunsthøyskolen... Edit: Lyc, jeg bruker den første og den siste ganske ofte selv. Endret 23. mars 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Tips på noe å kjøpe til en kamerat som feirer bursdag i morra? Jeg har ihvertfall tømt cava-lageret, sigarlageret også. Utrolig dust jeg var som ikke så etter en tobakksbutikk da jeg var i Oslo Endret 23. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Tips på noe å kjøpe til en kamerat som feirer bursdag i morra? Aeropress. Edit: Det er forresten standardsvaret mitt. Endret 23. mars 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ah, har hatt et gledelig gjensyn med "Little Nicky". En av få bra filmer med Adam Sandler i. Det er vel den og "Happy Gilmore" som jeg kan komme på i farten. Herlig soundtrack, Rhys Ifans og generelt en fantastisk komedie for hele familien - fullspekket med kjente folk og de særeste karakterer. Søss syntes ikke så mye om den, men fatter elska den, akkurat som Tornerose og jeg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Tips på noe å kjøpe til en kamerat som feirer bursdag i morra? Aeropress. Edit: Det er forresten standardsvaret mitt. Egentlig ikke dumt, men får nok ikke tak i det i løpet av morgendagen tror jeg, og han er ikke helt kaffetypen. Kan vurdere å kjøpe en til meg selv riktignok Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Heisann alle sammen! Wolla, min fetter. Fet BMW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg