Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alternativt har jeg akkurat fått penger, så jeg kan vel alltids donere bort litt spenn til deg. Vil ikke at du skal omkomme på Gjøvik heller. :p

Åja, NÅ ser jeg det... Etter jeg har fått penger av mutter og ikke vil ta i mot donasjoner når jeg ikke desperat trenger dem :hm:

Lenke til kommentar

Alternativt har jeg akkurat fått penger, så jeg kan vel alltids donere bort litt spenn til deg. Vil ikke at du skal omkomme på Gjøvik heller. :p

Åja, NÅ ser jeg det... Etter jeg har fått penger av mutter og ikke vil ta i mot donasjoner når jeg ikke desperat trenger dem :hm:

Ha-ha, ouch. Like greit. Jeg har nå overført mesteparten til BSU-en min. :p

På den positive siden har jeg spist en fantastisk (og noe dyr) quiche på Ni Muser, samt drukket en herlig Brooklyn Lager og en interessant Brooklyn Black Chocolate Stout.

jT0R.jpeg

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg tror noe er galt med kameraet ditt.

Ja, ser ut som det er satt i hipstermodus

Nettopp. Jeg blir jo mer og mer hipster jo mer jeg henger her og blir påvirket av kidsa.

Prøver så godt jeg kan å la være, det er en av grunnene til at jeg ikke følger hansegutt på Twitter.

Lenke til kommentar

Jeg tror noe er galt med kameraet ditt.

Ja, ser ut som det er satt i hipstermodus

Nettopp. Jeg blir jo mer og mer hipster jo mer jeg henger her og blir påvirket av kidsa.

Prøver så godt jeg kan å la være, det er en av grunnene til at jeg ikke følger hansegutt på Twitter.

You know you love me. XOXO Gossip boy <3

Lenke til kommentar

Neida, er sånn funky app fra Autodesk - Pixlr-o-matic. Hipstamatic / Instagram-klon for de av oss som liker litt friere mobil-OS.

"Funky" er ordet, ja. For pen er ikke effekten hvertfall.

Det er sannsynligvis heller ikke meningen heller.

Vurderte å slenge på noen hjerter, glitter og flammer også, men kom frem til at det var litt mer metro enn jeg føler meg komfortabel med.

You know you love me. XOXO Gossip boy <3

Busted. Men jeg er ikke (skap)hipster nok til å følge deg, så da får det heller være sånn.

Lenke til kommentar

Hater insta.gram og tilsvarende apps. Det ser ikke artsy ut, og du aner ikke hva du snakker om du når du legger ved info om hvilken linse du har "brukt", film og fremkallingsmetode, og det setter meg i insta-rage-modus.

Edit: Altså "du" som i instagram-brukere, ikke deg, Smurfen.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Hater insta.gram og tilsvarende apps. Det ser ikke artsy ut, og du aner ikke hva du snakker om du når du legger ved info om hvilken linse du har "brukt", film og fremkallingsmetode, og det setter meg i insta-rage-modus.

Edit: Altså "du" som i instagram-brukere, ikke deg, Smurfen.

Forsto det, da jeg ikke har skrevet noe sånt om det på Pixlr-o-matic.

Tornerose er veldig glad i det da, og har fått pappa til å bruke det og legger ved alskens filter og slikt. Brorparten av bildene jeg ser på Twitter kommer fra Instagram / Hipstamatic i disse dager. Leste forøvrig at en av de endelig kommer til Android. Jeg har nok apps for sånt, så jeg trenger ikke enda en. For den saks skyld, så gjør de forskjellige kamera-appene mine mer enn nok, selv om nesten ingen av dem automatisk lar meg dele den med noe annet enn koreansk Facebook. :p

e: Like greit å ikke svare.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...