Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Må jeg? Eller bør jeg ? :)
bør... du får ett bedre opphold her da :) vi "mannfolk" har godtatt deg for lengst :p

Ooook :D jeg skal nok klare å smiske meg inn på de jentene :)

men nu skal jeg trene litt, vi prates folkens !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ooook :D jeg skal nok klare å smiske meg inn på de jentene :)

men nu skal jeg trene litt, vi prates folkens !

ikke smisk! vær deg selv og se hvordan det går heller... De biter ikke på smisk :(

Hmm, ok, da får jeg bare være meg selv :D enten de liker det eller ikke

hah,oki

Eyy, det er ikke noe å le av..

Bare en forsmak for dem som har nerver:

IMG_1217.jpg

søtt !

*hyl* Jeg har fått nytt navn! :O

congrats !

Lenke til kommentar
da ville jeg gått for 10 mill... du får ganske mange datamaskiner for de pengene der :)

Tror det er større sannsynlig het for at jeg får en ny pc da.. Men såklart 10 mill hadde ikke vær å forakte.

Det heter jernbanespor foresten? Vis jeg sier at en person bør gå å leke i jernbane sporet? Eller Togsporet? Eller hva faen? Syns jernbane sporet hørtes så rart ut :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Slaps er ikke snø da...

Slaps VAR snø.

Altså, er også andre kvinnfolk i denna tråden, men dem er aldri her om morgenen. og jeg trekker alltid konklusjonen når kvinnfolk er treige at dem sminker seg ;) Så når dem er ferdig med det og kommer hit og prøver å kjeppejage deg, så er det greit å ha tunga beint i munnen ;)

Ehm. Hei. Jeg er kjerring, tro det eller ei. Jeg pleier være her om morgenen. Sånn, bare for å nevne det. xD

du må godkjennes av Eplefe, Aids, loveless og datasmurf også skjønner du :)

kvinnfolka i tråden :)

:cry:

Jeg føler meg oversett på vegne av både meg, Kibs, Aces osv. *snufs*

Noen som skal noe morsomt i dag? =D

Sitte på buss og ferge i 2-3 timer. :wee:

Lenke til kommentar

Kibs har vært smågretten en god stund, så hun mistet privilegiene sine. Aces har jeg aldri sett et bilde av, så hun forblir internettjente (les: mann) en stund til. Og du. du.. Ja, jeg vet ikke, men du godkjenner sikkert folk for lett. Støtter PepsiPus på lista over godkjenningsjenter :D

Lenke til kommentar

Faen så fort folk finner ut at jeg lett godkjenner folk, da. x)

Edit: Vent litt. Det der kan ikke dere vite, for jeg har bare holdt meg unna diskusjonene angående godta/ikke godta. Oo

Utenom med frøken strøken, tror jeg. x)

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...