Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Må jeg? Eller bør jeg ? bør... du får ett bedre opphold her da vi "mannfolk" har godtatt deg for lengst Ooook jeg skal nok klare å smiske meg inn på de jentene men nu skal jeg trene litt, vi prates folkens ! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Aids er ikke lettsmiskbar, men lykke til Mkaj, kos deg med trening, så skal jeg kose meg med jobb Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ooook jeg skal nok klare å smiske meg inn på de jentene men nu skal jeg trene litt, vi prates folkens ! ikke smisk! vær deg selv og se hvordan det går heller... De biter ikke på smisk Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 *hyl* Jeg har fått nytt navn! :O Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) hah,oki Eyy, det er ikke noe å le av.. Bare en forsmak for dem som har nerver: Endret 7. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ooook jeg skal nok klare å smiske meg inn på de jentene men nu skal jeg trene litt, vi prates folkens ! ikke smisk! vær deg selv og se hvordan det går heller... De biter ikke på smisk Hmm, ok, da får jeg bare være meg selv enten de liker det eller ikke hah,oki Eyy, det er ikke noe å le av.. Bare en forsmak for dem som har nerver: søtt ! *hyl* Jeg har fått nytt navn! :O congrats ! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Er det bare meg det går seint får, å laste inn siden her på hw forumet??! Satan i helvette forpulte pikk esel, e holder på å klikke!!! BLARGARHGHARHAGH!!! Jeg eier ikke tålmodighet Endret 7. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er det bare meg det går seint får, å laste inn siden her på hw forumet??! Satan i helvette forpulte pikk esel, e holder på å klikke!!! BLARGARHGHARHAGH!!! var ikke bare hos deg... men går bedre nå Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) var ikke bare hos deg... men går bedre nå Jeg krever kompansasjon!! 10 millioner!! Eller en ny pc.. E trenger en ny pc, den gamle er fortsatt knust Endret 7. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg krever kompansasjon!! 10 millioner!! Eller en ny pc.. E trenger en ny pc, den gamle er fortsatt knust da ville jeg gått for 10 mill... du får ganske mange datamaskiner for de pengene der Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) da ville jeg gått for 10 mill... du får ganske mange datamaskiner for de pengene der Tror det er større sannsynlig het for at jeg får en ny pc da.. Men såklart 10 mill hadde ikke vær å forakte. Det heter jernbanespor foresten? Vis jeg sier at en person bør gå å leke i jernbane sporet? Eller Togsporet? Eller hva faen? Syns jernbane sporet hørtes så rart ut Endret 7. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Folk skjønner det ihvertfall om du skriver togsporet Endret 7. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det heter jernbanespor foresten? Vis jeg sier at en person bør gå å leke i jernbane sporet? Eller Togsporet? Eller hva faen? Syns jernbane sporet hørtes så rart ut lek på togskinnene er bedre Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg fant ut av det.. Tror jeg. Jaja, fitte er fitte @Espen, togskinnene var ikke dårlig Endret 7. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 @Espen, togskinnene var ikke dårlig selvfølgelig ikke jeg er jo smart Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 selvfølgelig ikke jeg er jo smart Jada... Du er vel det på din egen lille måte.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen som skal noe morsomt i dag? =D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Slaps er ikke snø da... Slaps VAR snø. Altså, er også andre kvinnfolk i denna tråden, men dem er aldri her om morgenen. og jeg trekker alltid konklusjonen når kvinnfolk er treige at dem sminker seg Så når dem er ferdig med det og kommer hit og prøver å kjeppejage deg, så er det greit å ha tunga beint i munnen Ehm. Hei. Jeg er kjerring, tro det eller ei. Jeg pleier være her om morgenen. Sånn, bare for å nevne det. xD du må godkjennes av Eplefe, Aids, loveless og datasmurf også skjønner du kvinnfolka i tråden Jeg føler meg oversett på vegne av både meg, Kibs, Aces osv. *snufs* Noen som skal noe morsomt i dag? =D Sitte på buss og ferge i 2-3 timer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kibs har vært smågretten en god stund, så hun mistet privilegiene sine. Aces har jeg aldri sett et bilde av, så hun forblir internettjente (les: mann) en stund til. Og du. du.. Ja, jeg vet ikke, men du godkjenner sikkert folk for lett. Støtter PepsiPus på lista over godkjenningsjenter Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Faen så fort folk finner ut at jeg lett godkjenner folk, da. x) Edit: Vent litt. Det der kan ikke dere vite, for jeg har bare holdt meg unna diskusjonene angående godta/ikke godta. Oo Utenom med frøken strøken, tror jeg. x) Endret 7. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg