Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Takler bare ikke å høre Hellstrøm snakke jeg... han deler opp hver setning i to og to ord, blir helt gal.

Hadde aldri giddet å snakke med en person som han hvis han gjør det samme til vanlig, høres nesten ut som at det er en effekt av at alt han sier er planlagt.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så sett i gang da. Hva venter du på?

Å bli et bakverkmenneske.

Du kan prøve å lage silikonpupper i de.

Jeg vet ikke helt om jeg har lyst på bittesmå, muffinsforma pupper :/ Men må tenke litt på det.

Lenke til kommentar

Å bli et bakverkmenneske.

Det blir ingen uten å først sette i gang.

Unntaket er meg. Jeg hadde vunnet førstepremie i verdensmesterskapet i kakebaking hvis jeg bare hadde giddi å melde meg på.

Har forresten vunnet verdensmesterskapet i bullshitting fire år på rad også.

Lenke til kommentar

Noen flere som har merket at mange sider som streamer videomateriale ikke lenger lar deg vente til filmene er ferdig loadet, men slutter å loade når du trykker på pause? Det er utrolig irriterende når man sitter på en ikke altfor rask linje (og heller ikke har muligheten til å oppgradere den), for loadingen som skjer under avspilling er ofte altfor treg til at den holder følge med avspillingshastigheten og man må stadig trykke på pause for at den skal få litt forsprang, uten at det går å bare vente til den er helt ferdig. :ermm:

Lenke til kommentar

Noen flere som har merket at mange sider som streamer videomateriale ikke lenger lar deg vente til filmene er ferdig loadet, men slutter å loade når du trykker på pause? Det er utrolig irriterende når man sitter på en ikke altfor rask linje (og heller ikke har muligheten til å oppgradere den), for loadingen som skjer under avspilling er ofte altfor treg til at den holder følge med avspillingshastigheten og man må stadig trykke på pause for at den skal få litt forsprang, uten at det går å bare vente til den er helt ferdig. :ermm:

Har merket det selv med Youtube. Åpner 5 forskjellige videoer og venter til de har loadet, men når jeg ser etter har de ikke beveget på seg i det hele tatt. Veldig irriterende ja.

Lenke til kommentar
Har merket det selv med Youtube. Åpner 5 forskjellige videoer og venter til de har loadet, men når jeg ser etter har de ikke beveget på seg i det hele tatt. Veldig irriterende ja.

Riktig. Jeg pleide også å bare la noen videoer laste seg opp før, slik som du beskriver, men nå man stadig vekk starte og stoppe dem. Det aller mest irriterende er at når man endelig har fått lastet videoen helt og man starter den på nytt eller hopper til et bestemt tidspunkt så begynner den å laste forfra igjen. Bruker Youtube langt mindre enn før pga. det her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...