Mchansern Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Pics or didnt happen. Du finner det naturlig å ha speilrefleksen med i dusjen, ja? Men det derimot er helt naturlig å skrive at man er naken på et forum fra dusjen. Eller...? 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Må bare dele en film til dere, har latterkrampe så det holder! http://www.youtube.com/watch?v=R_-5sNkAuzE&feature=related Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Så lag deg muffins... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Sjenial video, Litisomethingsomething. I morgen skal jeg trøstespise en hel langpannekake. Er så deprimert og demotivert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Så lag deg muffins... Nei. For jeg har ikke pupper. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 LAGE muffins? Muffins er sånt man går og kjøper. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Så lag deg muffins... Nei. For jeg har ikke pupper. Men det har Anfall? Problem solved Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg har bakt kjekskake i dag Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Nei. For jeg har ikke pupper. Lag deg pupper. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Men det har Anfall? Problem solved Hu var så vanskelig å piske i gang, men nå er det muffins på vei. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Lag deg pupper. Av noe dåser og krukker med majones? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Men det har Anfall? Problem solved Hu var så vanskelig å piske i gang, men nå er det muffins på vei. Slik det skal være, bare sørg for at hun ikke beveger seg ut av hennes territorium. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg har sånne fine silikonmuffinsformer, med tilhørende muffinsoppskriftbok. Utrolig fint og søtt sett. Men ikke brukt en eneste gang... :/ Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Men det derimot er helt naturlig å skrive at man er naken på et forum fra dusjen. Eller...? Det er selvsagt helt naturlig. Tar ofte pauser i dusjingen for å informere omverdenen om situasjonen min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Slik det skal være, bare sørg for at hun ikke beveger seg ut av hennes territorium. Stua og kjøkkenet er i ett så kan være et definisjonspørsmål. Kanskje jeg skal markere kjøkkendelen på gulvet med elektrikertape. Jeg har sånne fine silikonmuffinsformer, med tilhørende muffinsoppskriftbok. Utrolig fint og søtt sett. Men ikke brukt en eneste gang... :/ Så sett i gang da. Hva venter du på? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg har sånne fine silikonmuffinsformer, med tilhørende muffinsoppskriftbok. Utrolig fint og søtt sett. Men ikke brukt en eneste gang... :/ Du kan prøve å lage silikonpupper i de. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg har sånne fine silikonmuffinsformer, med tilhørende muffinsoppskriftbok. Utrolig fint og søtt sett. Men ikke brukt en eneste gang... :/ Skal bruke det settet jeg ;-D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Neeeeeeeeei, hvorfor plukker Hellstrøm noen fra vinnerlaget til å ryke ut? HVORFOR? Nå vil jeg ikke se på Hellstrøms mesterkokk mer. Jeg har ikke sett på det. Har psilo røket? Og ikke minst: er programmet ok? Psilo røk ut nå. Fullstendig latterlig grunnlag. Programmet er greit nok, men synes Hellstrøm prøver for hardt og tidvis er det veldig lite klart hva som er oppgaven til kokkene. Er også minimalt med tilbakemelding, virker det som. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Internett ass. Rimelig syke saker!!!!!!!!! Tror det har kommet for å bli. Jeg bare "HEI KAN DU GI MEG MATILDA SOUNDTRACK plz!!?????" og internett bare "Ja, vent jeg skal sjekke i arkivet" og 1sek etterpå bare "Ja, det er denne: Rusted Root – Send Me On My Way" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg