Slimda Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Kommer an på hva du spiser. Det er fint du ikke forstår setningen jeg skriver. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Du har ikke snakkerett her! fy fy. Vil du være med å snorkle i Indiahavet? Om ikke dykke? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Du har ikke snakkerett her! fy fy. Vil du være med å snorkle i Indiahavet? Om ikke dykke? Beklager, har ikke snakkerett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Vil du være med å snorkle i Indiahavet? Om ikke dykke? Hmm... Keep talking.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Vet ikke hva dere gjør, men jeg skriver her. Har ikke sagt et ord på flere minutter, faktisk. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Du har ikke snakkerett her! fy fy. Vil du være med å snorkle i Indiahavet? Om ikke dykke? Beklager, har ikke snakkerett. Ikke vær så depressiv kjære, sett deg ved siden av meg så skal jeg vise deg veien dit du skal Vil du være med å snorkle i Indiahavet? Om ikke dykke? Hmm... Keep talking.. Er flere gode snorkle og dykkeområder i Indiahavet. Jeg elsker å snorkle og vurderer å ta dykkersertifikat. Siden du også liker å snorkle kunne du være med. Vet ikke hva dere gjør, men jeg skriver her. Har ikke sagt et ord på flere minutter, faktisk. Jeg og, men kammizez sier alt han leser. Endret 22. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Er flere gode snorkle og dykkeområder i Indiahavet. Jeg elsker å snorkle og vurderer å ta dykkersertifikat. Siden du også liker å snorkle kunne du være med. Creepy eller ikke creepy? Vil uansett snorkle. Deal. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg og, men kammizez sier alt han leser. Du kan ikke automatisk bare anta at andre lider av de samme uvanene som deg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Hvorfor skulle det være creepy? Jeg og, men kammizez sier alt han leser. Du kan ikke automatisk bare anta at andre lider av de samme uvanene som deg. Jeg antar ingenting, jeg vet. Endret 22. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg husker ikke om jeg har snakka på forumet om hvor glad jeg er i å snorkle, så jeg vet ikke hvor du har fått informasjonen fra Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg husker ikke om jeg har snakka på forumet om hvor glad jeg er i å snorkle, så jeg vet ikke hvor du har fått informasjonen fra Det står i profilen din Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg husker ikke om jeg har snakka på forumet om hvor glad jeg er i å snorkle, så jeg vet ikke hvor du har fått informasjonen fra Han har overraskende mye informasjon om oss alle egentlig. Jeg lurer på hva dette kommer av... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Det står i profilen din Aha. Okei, ikke creepy da Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Thehe, vet jeg mer om profilen din enn deg selv Hedvigen? Jeg husker ikke om jeg har snakka på forumet om hvor glad jeg er i å snorkle, så jeg vet ikke hvor du har fått informasjonen fra Han har overraskende mye informasjon om oss alle egentlig. Jeg lurer på hva dette kommer av... Deg, det er svaret du lurer så mye på. Det står i profilen din Aha. Okei, ikke creepy da Tro hva du vil, er det noen som ikke er creepy her så er det meg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Sitter her og koser meg med en kald øl samtidig som jeg hører på den nye skiva til Poets of the Fall. Det kaller jeg torsdagsglede! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Du drikker for mye øl. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 I has Hansa Premium + ølpølse Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 høhø, ølpølse. Tok du an? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Pfft. En øl i ny og ne skader ikke. Det er faktisk veldig sjelden jeg drikker så mye at jeg blir full. Liker bare å kose meg med en øl nå og da. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 høhø, ølpølse. Tok du an? Jepp, moroklumpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg