LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Trodde du satt ved meg jeg, psysisk altså. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Why you gotta be like hating and stuff, yo? Har nylig deaktivert twitter-kontoen, så jeg er desperat etter et annet sted å sitte og hate. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Trodde du satt ved meg jeg, psysisk altså. åja, jeg har større tiss enn de fleste. Har også vist ting over tinychat. deal with it. Endret 22. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Var ikke til deg, alt handler ikke om deg her i verden! Du kan godt dra en høyre en om du føler det, for å ære meg :!: Du tar feil. Det blir isåfall en venstre en. Jeg tilhører en sjelden gruppe som foretrekker å bruke venstrehånden. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Så hyggelig, jeg ga sjelen til min høyre hånd til din venstre hånd nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Du tar feil. Man bruker begge. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Nå snakker dere skittent, få slutt på dette pratet øyeblikkelig før Gud den allmektige hører dere! Med vennlig hilsen Presten. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Man bruker begge. Dobbelfeil. Man bruker munnen. Du er ikke en ordentlig mann før du klarer det. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Man bruker begge. Dobbelfeil. Man bruker munnen. Du er ikke en ordentlig mann før du klarer det. Jeg kan bruke munnen. Jeg bare foretrekker hendene. Ser på raw asian holes.. atm Endret 22. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Kvinnen i mitt liv ringte. Dagen ble så mye bedre nå at jeg satte på Come on ppl, lets make a trip for everyone above 18. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Kvinnen i mitt liv ringte. Dagen ble så mye bedre nå at jeg satte på ** Come on ppl, lets make a trip for everyone above 18. Ser ikke noen grunn til at du kaller meg en kvinne. Det er ingen skam i å like meg. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Tøhø, du er ved min side kjære. Hvordan fikk du tak i nummeret mitt? Endret 22. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvordan fikk du tak i nummeret mitt? Det var lettere enn forventet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Fikk det av meg Men det var kun om du var i nød for seksuelle tjenester. Jeg er skuffet. Hvordan fikk du tak i nummeret mitt? Det var lettere enn forventet. Skyld på Langdon, du får ta ham i alle hull. Han er fint brukt, uten særlig form for slitasje. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hva slags kreft er det som har spredd seg hit? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Hva slags kreft er det som har spredd seg hit? Det kalles slim og er nederlandsk. Det betyr forresten kul You want some slime? Kammizez startet dette, fy, fy og FY *kaster stein* Join me in my dreams My trip to fantasy I´m floating on the waves All is quiet and peace full in my name I look around and that is no one there I´m still looking at the moon bow It is Brightness Tickling My Body sending me signals Reaching into my brain Endret 22. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Det kalles slim og er nederlandsk. Det betyr forresten kul You want some slime? Slim er faktisk "Smart" på nederlandsk. Det betyr også slank på engelsk. Både på norsk, engelsk og nederlandsk passer nicket meg som person. Endret 22. mars 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvis vi skal snakke om betydning av navn, som jeg forandrer temaet til nå, så betyr navnet mitt krigerkvinne ^^ Hvis man legger godvilja til kan man også få det til å høres ut som hodeparykk på engelsk.. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Haha, jeg tenkte absolutt ikke på det engelske ordet slim, men at du hadde fortalt meg at det var nederlandsk. Jeg husker hva du har sagt kjære. Jeg har sett bilder av deg. Hvis vi skal snakke om betydning av navn, som jeg forandrer temaet til nå, så betyr navnet mitt krigerkvinne ^^ Hvis man legger godvilja til kan man også få det til å høres ut som hodeparykk på engelsk.. Si "R" Endret 22. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg