j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er da ganske sikker på at hun het Dolly, og ikke d0lly. Men ja, er hun godtatt? Jeg vil ikke prate med hun om det er ikke er greit Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er da ganske sikker på at hun het Dolly, og ikke d0lly. Men ja, er hun godtatt? Jeg vil ikke prate med hun om det er ikke er greit Jeg kan da ikke stjele navnet hennes helt da ! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Heyheyhey, jeg er oppkalt etter en rollefigur i Donald Duck. Så bare pass deg!Du er oppkalt etter den verste premestruelle tøsen av en kjerring, så vil ikke si at det er positivt Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Heyheyhey, jeg er oppkalt etter en rollefigur i Donald Duck. Så bare pass deg!Du er oppkalt etter den verste premestruelle tøsen av en kjerring, så vil ikke si at det er positivt Åh gå å legg deg a, Espen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er da ganske sikker på at hun het Dolly, og ikke d0lly. Men ja, er hun godtatt? Jeg vil ikke prate med hun om det er ikke er greit Hun er godtatt ho, ihvertfall i mine øyne. Spørs åssen det blir når gjengangerkvinnfolka har fått på seg sminka og kommer tilbake hit da Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er da ganske sikker på at hun het Dolly, og ikke d0lly. Men ja, er hun godtatt? Jeg vil ikke prate med hun om det er ikke er greit Hun er godtatt ho, ihvertfall i mine øyne. Spørs åssen det blir når gjengangerkvinnfolka har fått på seg sminka og kommer tilbake hit da Haha, gjengangerkvinnfolka har fått på seg sminka ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Mkaj, da er hun godtatt av meg og (inntil Aids mener noe annet, that is). Hei d0lly bra dag i dag? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 d0lly, siden du er jente må du poste i RPP før vi godtar det... lettkledd Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Mkaj, da er hun godtatt av meg og (inntil Aids mener noe annet, that is). Hei d0lly bra dag i dag? Haha, Aids? Joa, jeg er dødssyk, omgangssyken faktisk. Så jeg trøster meg med en kopp te og [mag] Du da? d0lly, siden du er jente må du poste i RPP før vi godtar det... lettkledd -___- ' Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, gjengangerkvinnfolka har fått på seg sminka ? Altså, er også andre kvinnfolk i denna tråden, men dem er aldri her om morgenen. og jeg trekker alltid konklusjonen når kvinnfolk er treige at dem sminker seg Så når dem er ferdig med det og kommer hit og prøver å kjeppejage deg, så er det greit å ha tunga beint i munnen d0lly, siden du er jente må du poste i RPP før vi godtar det... lettkledd Din dall, leser du ikke prostitusjonstråden? Ikke lettkledd, men bilde ihvertfall Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, Aids? du må godkjennes av Eplefe, Aids, loveless og datasmurf også skjønner du kvinnfolka i tråden Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Joa, jeg er dødssyk Du sa jo du ikke var dødssyk Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, gjengangerkvinnfolka har fått på seg sminka ? Altså, er også andre kvinnfolk i denna tråden, men dem er aldri her om morgenen. og jeg trekker alltid konklusjonen når kvinnfolk er treige at dem sminker seg Så når dem er ferdig med det og kommer hit og prøver å kjeppejage deg, så er det greit å ha tunga beint i munnen Ahaaa, vel som du har skjønt så er jeg stor i kjeften så skal nok gå bra Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, Aids? du må godkjennes av Eplefe, Aids, loveless og datasmurf også skjønner du kvinnfolka i tråden Det hørtes ikke vanskelig ut. Var verre før når dem måtte godkjennes av L_C, AnAnAs, osv.. Faen jeg savner cre8ive Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, Aids? du må godkjennes av Eplefe, Aids, loveless og datasmurf også skjønner du kvinnfolka i tråden Må jeg? Eller bør jeg ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Haha, Aids? Joa, jeg er dødssyk, omgangssyken faktisk. Så jeg trøster meg med en kopp te og [mag] Du da? Aids = Aidskake = Penis Trygve. Du vil forstå det etter hvert Joda, jeg har det greit, er ihvertfall uthvilt så det holder. 13 timers søvn er kos^^ Og ps: Ignorer Slasken når han kommer med sånne koselige bemerkninger =D edit: Ikke la datasmurfen lure deg, han har en penis under kjolen sin Endret 7. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Må jeg? Eller bør jeg ? Du bør, ellers kommer datasmurf til å torturere deg med kjolebilder Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, Aids? Joa, jeg er dødssyk, omgangssyken faktisk. Så jeg trøster meg med en kopp te og [mag] Du da? Aids = Aidskake = Penis Trygve. Du vil forstå det etter hvert Joda, jeg har det greit, er ihvertfall uthvilt så det holder. 13 timers søvn er kos^^ Og ps: Ignorer Slasken når han kommer med sånne koselige bemerkninger =D haha, ok Funs:) I will, eller nei, jeg svarer med det som passer meg inn:) Må jeg? Eller bør jeg ? Du bør, ellers kommer datasmurf til å torturere deg med kjolebilder hah,oki Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Må jeg? Eller bør jeg ? bør... du får ett bedre opphold her da vi "mannfolk" har godtatt deg for lengst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg