Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heyheyhey, jeg er oppkalt etter en rollefigur i Donald Duck. Så bare pass deg!
Du er oppkalt etter den verste premestruelle tøsen av en kjerring, så vil ikke si at det er positivt :tease:

Åh gå å legg deg a, Espen :)

Lenke til kommentar
Er da ganske sikker på at hun het Dolly, og ikke d0lly. Men ja, er hun godtatt? Jeg vil ikke prate med hun om det er ikke er greit :(

Hun er godtatt ho, ihvertfall i mine øyne. Spørs åssen det blir når gjengangerkvinnfolka har fått på seg sminka og kommer tilbake hit da :hmm:

Lenke til kommentar
Er da ganske sikker på at hun het Dolly, og ikke d0lly. Men ja, er hun godtatt? Jeg vil ikke prate med hun om det er ikke er greit :(

Hun er godtatt ho, ihvertfall i mine øyne. Spørs åssen det blir når gjengangerkvinnfolka har fått på seg sminka og kommer tilbake hit da :hmm:

Haha, gjengangerkvinnfolka har fått på seg sminka ?

Lenke til kommentar
Mkaj, da er hun godtatt av meg og (inntil Aids mener noe annet, that is). Hei d0lly bra dag i dag? :D

Haha, Aids?

Joa, jeg er dødssyk, omgangssyken faktisk. Så jeg trøster meg med en kopp te og [mag] :) Du da?

d0lly, siden du er jente må du poste i RPP før vi godtar det... lettkledd

-___- '

Lenke til kommentar

Altså, er også andre kvinnfolk i denna tråden, men dem er aldri her om morgenen. og jeg trekker alltid konklusjonen når kvinnfolk er treige at dem sminker seg ;) Så når dem er ferdig med det og kommer hit og prøver å kjeppejage deg, så er det greit å ha tunga beint i munnen ;)

d0lly, siden du er jente må du poste i RPP før vi godtar det... lettkledd

Din dall, leser du ikke prostitusjonstråden? Ikke lettkledd, men bilde ihvertfall

Lenke til kommentar

Altså, er også andre kvinnfolk i denna tråden, men dem er aldri her om morgenen. og jeg trekker alltid konklusjonen når kvinnfolk er treige at dem sminker seg ;) Så når dem er ferdig med det og kommer hit og prøver å kjeppejage deg, så er det greit å ha tunga beint i munnen ;)

Ahaaa, vel som du har skjønt så er jeg stor i kjeften så skal nok gå bra :)

Lenke til kommentar
Haha, Aids?

Joa, jeg er dødssyk, omgangssyken faktisk. Så jeg trøster meg med en kopp te og [mag] :) Du da?

Aids = Aidskake = Penis Trygve. Du vil forstå det etter hvert :p

Joda, jeg har det greit, er ihvertfall uthvilt så det holder. 13 timers søvn er kos^^

Og ps: Ignorer Slasken når han kommer med sånne koselige bemerkninger =D

edit:

Ikke la datasmurfen lure deg, han har en penis under kjolen sin

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Haha, Aids?

Aids = Aidskake = Penis Trygve. Du vil forstå det etter hvert :p

Joda, jeg har det greit, er ihvertfall uthvilt så det holder. 13 timers søvn er kos^^

Og ps: Ignorer Slasken når han kommer med sånne koselige bemerkninger =D

haha, ok

Funs:)

I will, eller nei, jeg svarer med det som passer meg inn:)

Må jeg? Eller bør jeg ? :)

Du bør, ellers kommer datasmurf til å torturere deg med kjolebilder

hah,oki

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...