Sexylubb1 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Tror eg står over. Har mer enn nok med min egen psymom. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Noen som vil ha en stykk batshit insane mor? Får henne gratis. Tar gjerne i mot moderen din med åpne armer! Har lært det at når man flytter for seg selv så vasker ikke ting seg selv, merkelig nok. Ellers så er det på land igjen om to-tre timer etter 6 uker på sjøen Jeg kan garantere deg at de ikke vasker seg selv med mamma der heller, og når de til slutt blir vasket får du garantert høre hvor lat du er. >_> Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Det erfarte jeg i årevis før jeg flytta hjemmefra, så jeg er glad jeg kunne å vaske opp effektivt, samt vaske gulv, tak, vegger, vinduer og klær. Lenke til kommentar
Mafiapungen Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Yeh, slik er det vell med oss alle, de holder nok på mye frustrasjon som dessverre går utover det ''svakeste'' leddet til tider - av erfaring. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Mja. Hadde det nå bare vært sånn at mamma måtte gjøre alt og hu og hei så kunne jeg heller ha godtatt oppførselen hennes, men når hun overlater mye av arbeidet til meg, lar meg betale henne leie, kontinuerlig stikker kjepper i hjulene for at jeg skal komme meg VEKK herfra og lar meg handle mat og basically betale røyk- og telefonregningene hennes, så synes jeg ikke at det er jeg som er det svake leddet, bare hun som er gal. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Dere er kjedelige i dag. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Dere er kjedelige i dag. Du er kjedelig i dag. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Nei, fy faen altså. Underhold meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 kontinuerlig stikker kjepper i hjulene for at jeg skal komme meg VEKK herfra Flytt ut? ... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Du er kjedelig i dag. Så den komme. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 kontinuerlig stikker kjepper i hjulene for at jeg skal komme meg VEKK herfra Flytt ut? ... ... Flytt ut? Du er over 18 er du ikke? Du jobber. Hva kan hun gjøre som hindrer deg i å stikke? Gjøre deg arveløs? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Scarlett Johansson er så dritsexy i Lost in Translation. Og ja, jeg ser på film. /FB mode active. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Scarlett Johansson er så dritsexy i Lost in Translation. Og ja, jeg ser på film. /FB mode active. Du er bare ute etter titsa. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Scarlett Johansson er så dritsexy i Lost in Translation. Og ja, jeg ser på film. /FB mode active. Du er bare ute etter titsa. Nei, jeg liker håret og ansiktet og klærne og rollen hun spiller. Puppene er fine de altså, men jeg er ikke en puppemann. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 "Hei, jeg heter Lars, og jeg har 9000 i cred på et diskusjonsforum" - Lurer på om det hadde funka som sjekketriks? Hadde sikkert plukka opp et par /b/-tards ved å dra en "over 9000". (Ja, det finnes kvinnelige /b/-tards også) Ja. Kvinnelige. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Følte intervjuet gikk rett til hællvette. Dritsliten før jeg kom dit, hjalp ikke akkurat. Får svar på mandag, fortsatt bestemt på å få den da. Men trenger trøst Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Tipper at 80 % av de som poster i denne tråden har et mer intimt forhold til PCen sin enn de noen gang har hatt til et annet menneske. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Du er kjedelig i dag. Så den komme. Thehe. Tipper at 80 % av de som poster i denne tråden har et mer intimt forhold til PCen sin enn de noen gang har hatt til et annet menneske. Deg inkludert. Forresten, du er en av de 80% noe jeg ikke er. Endret 22. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Deg inkludert. Jeg er forlovet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg