Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vil ha en stykk batshit insane mor? Får henne gratis.

Tar gjerne i mot moderen din med åpne armer! Har lært det at når man flytter for seg selv så vasker ikke ting seg selv, merkelig nok.

Ellers så er det på land igjen om to-tre timer etter 6 uker på sjøen :)

Jeg kan garantere deg at de ikke vasker seg selv med mamma der heller, og når de til slutt blir vasket får du garantert høre hvor lat du er. >_>
Lenke til kommentar

Mja. Hadde det nå bare vært sånn at mamma måtte gjøre alt og hu og hei så kunne jeg heller ha godtatt oppførselen hennes, men når hun overlater mye av arbeidet til meg, lar meg betale henne leie, kontinuerlig stikker kjepper i hjulene for at jeg skal komme meg VEKK herfra og lar meg handle mat og basically betale røyk- og telefonregningene hennes, så synes jeg ikke at det er jeg som er det svake leddet, bare hun som er gal. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Hei, jeg heter Lars, og jeg har 9000 i cred på et diskusjonsforum" - Lurer på om det hadde funka som sjekketriks?

Hadde sikkert plukka opp et par /b/-tards ved å dra en "over 9000". (Ja, det finnes kvinnelige /b/-tards også)

Ja. Kvinnelige.

Lenke til kommentar

Du er kjedelig i dag.

Så den komme.

Thehe.

Tipper at 80 % av de som poster i denne tråden har et mer intimt forhold til PCen sin enn de noen gang har hatt til et annet menneske.

Deg inkludert. :)

Forresten, du er en av de 80% noe jeg ikke er.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...