Eplefe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Meget. Flink Kevin. *gi kjeks og klapp på hodet* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Lier? skal du innom det nedlagte psykiatriske? Allerede vært der. Bodde jo kanskje 200 meter unna Leste på forumer, også gjemte meg i sykehuset og skremte dritten av folk De sier jo NÅR de skal dra og slikt. Endret 21. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Aha, såpass! Siden jeg ikke er en "dannet" person skal jeg ta meg noen trekk. baibai. brb 15-20 min Endret 21. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Meget. Flink Kevin. *gi kjeks og klapp på hodet* JEG HATER STICKY KEYS Åja, var shift som satt seg fast. Keyboard fra 1991 eller noe ftw. Endret 21. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 haha, har et g510 som fungerer normalt på halve delen og den andre delen har ca 1-5sek responstid. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg ødela space-knappen på mitt G5 som jeg har hatt i evigheter. Skulle ta den av for å vaske den, men nå får jeg ikke satt den på igjen... Sliter med å plassere den lille "pinnen" som skal støtte under. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Jeg tror jeg skal kjøpe meg en razer ultimate elns. Faktisk http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=618027 Endret 21. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ah, i morgen blir det slaskete middag. Tornerose og mamma drar til London, mens søss og en gammel medstudent skal preike for konfirmanter, så pappa og jeg skal spise ostesmørbrød og drikke øl. Det blir ikke i morgen ettermiddag fort nok. Kanskje jeg får ham til å se The Big Lebowski med meg også. Fyre opp hvite og svarte russere og leve livet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvor mye koster en mus? Kjøper gjerne 2 om de er av kvalitet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvor mye koster en mus? Kjøper gjerne 2 om de er av kvalitet. Det spørs helt på kvalitet, og hvor lenge du skal benytte deg av den. Og til hva. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Hvor mye koster en mus? Kjøper gjerne 2 om de er av kvalitet. Jeg bruker faktisk RoccaT Kova[+]. Og jeg elsker den. Har slått av lysene, da. De skifter farger og masse dritt. Endret 21. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvor mye koster en mus? Kjøper gjerne 2 om de er av kvalitet. Det spørs helt på kvalitet, og hvor lenge du skal benytte deg av den. Og til hva. Er ikke sånt ulovlig i Norge? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Hvor mye koster en mus? Kjøper gjerne 2 om de er av kvalitet. Det spørs helt på kvalitet, og hvor lenge du skal benytte deg av den. Og til hva. En natt, god kvalitet. Hvor mye koster en mus? Kjøper gjerne 2 om de er av kvalitet. Jeg bruker faktisk RoccaT Kova[+]. Og jeg elsker den. Har slått av lysene, da. De skifter farger og masse dritt. Uff aldri mer roccat for meg, har hatt roccat kone 1generasjon og roccat kova. Kova er herlig, men må ta ut usb under oppstart etc, og scrollen knakk akkurat som på konen. Bruker nå en mus som heter Zowie som følgte med skjermen ( benq xl2410t) Og den her vidunderlig. Hvor mye koster en mus? Kjøper gjerne 2 om de er av kvalitet. Det spørs helt på kvalitet, og hvor lenge du skal benytte deg av den. Og til hva. Er ikke sånt ulovlig i Norge? Når ble det ulovlig å kjøpe mus i Norge? Da hadde komplett vært i retten for lengst. Endret 21. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har ikke sett deg før Redshirtguy, hvorfor har du det navnet? Grunnet han fyren som spiller wow som ble nervøs? litt sent svar muligens men gikk under navnet Nesiory før men er ikke så aktiv her så tenkte og stikke innom Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har ikke sett deg før Redshirtguy, hvorfor har du det navnet? Grunnet han fyren som spiller wow som ble nervøs? litt sent svar muligens men gikk under navnet Nesiory før men er ikke så aktiv her så tenkte og stikke innom Aha, gjenkjenner deg ikke men om du er innom ofte blir det flott! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Uff aldri mer roccat for meg, har hatt roccat kone 1generasjon og roccat kova. Kova er herlig, men må ta ut usb under oppstart etc, og scrollen knakk akkurat som på konen. Hvem i FAEN restarter?! Men seriøst, har ikke hatt noen problemer med denne musa. Og den er digg å bruke over lengre tid. 1 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Så hva skjer på en natt slik som de aller fleste? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg skal gå og legge meg snart. Åpneskift på jobben. Woop, woop. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Uff aldri mer roccat for meg, har hatt roccat kone 1generasjon og roccat kova. Kova er herlig, men må ta ut usb under oppstart etc, og scrollen knakk akkurat som på konen. Hvem i FAEN restarter?! Men seriøst, har ikke hatt noen problemer med denne musa. Og den er digg å bruke over lengre tid. Restarter etter driver updates, ellers er dataen på hele tiden. Orker ikke å vente at den skal starte! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Restarter etter driver updates, ellers er dataen på hele tiden. Orker ikke å vente at den skal starte! Don't use windows. (er skyldig der selv, fordi winsows skjønner jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg