Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, i morgen blir det slaskete middag. Tornerose og mamma drar til London, mens søss og en gammel medstudent skal preike for konfirmanter, så pappa og jeg skal spise ostesmørbrød og drikke øl. Det blir ikke i morgen ettermiddag fort nok. Kanskje jeg får ham til å se The Big Lebowski med meg også. Fyre opp hvite og svarte russere og leve livet.

Lenke til kommentar

Hvor mye koster en mus? Kjøper gjerne 2 om de er av kvalitet.

Det spørs helt på kvalitet, og hvor lenge du skal benytte deg av den. Og til hva.

En natt, god kvalitet.

Jeg bruker faktisk RoccaT Kova[+].

Og jeg elsker den.

Har slått av lysene, da. De skifter farger og masse dritt.

Uff aldri mer roccat for meg, har hatt roccat kone 1generasjon og roccat kova. Kova er herlig, men må ta ut usb under oppstart etc, og scrollen knakk akkurat som på konen. :p

Bruker nå en mus som heter Zowie som følgte med skjermen ( benq xl2410t) Og den her vidunderlig.

Det spørs helt på kvalitet, og hvor lenge du skal benytte deg av den. Og til hva.

Er ikke sånt ulovlig i Norge?

Når ble det ulovlig å kjøpe mus i Norge? Da hadde komplett vært i retten for lengst.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Har ikke sett deg før Redshirtguy, hvorfor har du det navnet? Grunnet han fyren som spiller wow som ble nervøs?

litt sent svar muligens men gikk under navnet Nesiory før men er ikke så aktiv her så tenkte og stikke innom

Aha, gjenkjenner deg ikke men om du er innom ofte blir det flott!

Lenke til kommentar

Uff aldri mer roccat for meg, har hatt roccat kone 1generasjon og roccat kova. Kova er herlig, men må ta ut usb under oppstart etc, og scrollen knakk akkurat som på konen. :p

Hvem i FAEN restarter?!

Men seriøst, har ikke hatt noen problemer med denne musa. Og den er digg å bruke over lengre tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem i FAEN restarter?!

Men seriøst, har ikke hatt noen problemer med denne musa. Og den er digg å bruke over lengre tid.

Restarter etter driver updates, ellers er dataen på hele tiden. Orker ikke å vente at den skal starte!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...