Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Tror dog ikke jeg ville pult byen, det får da være måte på. Tre støt så loop. Var ikke særlig spreke de trønderene. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Hvor er Tønsberg? Mellom Holmestrand og Sandefjord. Vest for Vallø, nord for Nøtterøy... Man kjører gjennom Tønsberg på veien til Verdens ende... Endret 21. mars 2012 av Itek Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg blander alltid kongsberg og tønsberg..hvilken av de er det som er nærmest drammen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Ja, den er veldig fin, som fraktalkunst, siden alle knoppene ser helt like ut og bare fortsetter i det uendelige i samme mønsteret jo nærmere du kikker. Kanskje Romanesco ble designet av en LSD-freak på 70-tallet. Alt er ikke likt, på slike bilder. herregud, har masse flere, og mye bedre. Men dette er et eksempel. edit: den siste var dårlig eksempel, jeg bare orker ikke krype igjennom alle mappene mine Endret 21. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg blander alltid kongsberg og tønsberg..hvilken av de er det som er nærmest drammen? Kongsberg er vest for Drammen, ca 30 minutter kjøring... Tønsberg har tilknytning til sjøen... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ja, den er veldig fin, som fraktalkunst, siden alle knoppene ser helt like ut og bare fortsetter i det uendelige i samme mønsteret jo nærmere du kikker. Kanskje Romanesco ble designet av en LSD-freak på 70-tallet. Alt er ikke likt, på slike bilder. herregud, har masse flere, og mye bedre. Men dette er et eksempel. edit: den siste var dårlig eksempel, jeg bare orker ikke krype igjennom alle mappene mine Ikke sunt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Bildet av dama med lapp på tunga kunne jeg lett hatt sex med. De andre blir for 4channete. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Bildet av dama med lapp på tunga kunne jeg lett hatt sex med. De andre blir for 4channete. Agreed. Jeg har en slik tvangsgreie, jeg MÅ lagre alt mulig av bilder :/ Så tok det første og beste jeg fant. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har du link hvor jeg finner bilder som der med hu dama med syre i kjeften? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det minner meg om for noen år siden, når jeg hang med en kokain-amfetamin-hasjrøykende fyr endel gjennom jobb, og jeg var frista til å teste noe syre bare for å se hvordan det er. Men han kunne ikke skaffe noe fordi det ikke var noe bra å få tak i i Norge lengre. Har du link hvor jeg finner bilder som der med hu dama med syre i kjeften? Indisk kunst er fullt av sånne greier. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Det minner meg om for noen år siden, når jeg hang med en kokain-amfetamin-hasjrøykende fyr endel gjennom jobb, og jeg var frista til å teste noe syre bare for å se hvordan det er. Men han kunne ikke skaffe noe fordi det ikke var noe bra å få tak i i Norge lengre. Det blir ved hovedsakelig lagd i USA. Man kan jo bestille syre via diverse shady sider, samt gbl, og speed, og crack og hero etc etc. Men er jo ikke så digg å få slikt stoppet i tollen. Enda de pakker det smart, de bruker vel røntgen på grensene? Jeg vet at før var det mulig å få våpen igjennom, sende dem i flere pakker i smådeler og si det er maskindeler pistoler, uzi etc. Endret 21. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Nei, bestiller ingenting sånt over nettet, vet aldri hva som er i det. Men nå er jeg ingen type som eksperimenterer med dop heller, da. Ble bare litt påvirka av han fyren jeg hang med den tiden. Og sterkt vanedannende greier som crack, heroin, kokain har jeg ingen interesse av å prøve. Men en skikkelig bra syretripp kunne vært kult, bare for å teste det ut. Endret 21. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Syre er ikke noe du 'bare prøver'. Slikt må du være forberedt på, lese MYE om det. Slik at du ikke ender opp i en badtrip og sliter psykisk i ettertid Men for all del, do what you want. Endret 21. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Skjer med at forumkafeen har blitt et sted man til stadighet diskuterer rusmidler? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er ikke sopp enda skumlere, siden du ikke aner styrken fra sopp til sopp? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Fordi Hedvig er stille, så vi kan ikke ruse oss på Hedvig atm. Er ikke sopp enda skumlere, siden du ikke aner styrken fra sopp til sopp? Derfor man smaker seg til. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Bundy, har 1.5Kg bark som er i Oslo nå btw Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Bundy, har 1.5Kg bark som er i Oslo nå btw Lucky. Hva sier mammaen din til alle de rare pakkene du får? Først de pakkene fra meg, også enda flere pakker nå? Endret 21. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 La oss nå ikke gjøre tråden om til freak.no forumet.. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er der også, så skal la være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg