LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Fant et bilde på harddisken min. What a babe? Ja, jeg er ganske heit. Du skal vel ikke innom stavanger de nærmeste månedene? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 For å vise kor snill eg faktisk er, når det kommer til folk eg treffer på nettet, så kan eg tilby deg overnatting i Bergen nesten når det måtte være! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Gjelder tilbudet meg også? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Nuvel, jeg vet ikke hvor nødvendig det er med overnatting i Bergen for meg, men vi kan alltids treffes for en kopp ... kaffe. Eller lignende. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) T-town is tha shit! SPICY! Eller Kong Sverre da, det kan du forsåvidt velge.. hvis du er fysen på burger og sånn så er det Spicy, og pizza mer sånn Kong sverre... yy-y-y-yeeeeaaaahhh! Endret 21. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er det beste du kan si om Trondheim hvor god junkfood de har? Hrm, jeg lurer på om jeg får ansattrabatt på Dromedar i Trondheim. Jeg burde. T_T Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvor er T-town? Tvedestrand? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) T-town er Tønsberg da.... http://www.youtube.com/watch?v=afqnQNWq-9I Tønsberg aka TBG aka T-toooown Endret 21. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ahahahahah, nei. Man reiser ikke TIL Tønsberg, man reiser GJENNOM Tønsberg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Fant et bilde på harddisken min. What a babe? Ja, jeg er ganske heit. Du skal vel ikke innom stavanger de nærmeste månedene? Jo, det skal jeg. Håper på april / mai, kommer an på når jeg jobber. Good Day Sjur, After some serious head scratching, a team punch up, and many heated words, we finally all agreed on which shirt to send you. It's our pleasure to inform you that your Hipstery mystery package Order ID: xxxxx has left our secret bunker here in the heart of East Germany. It was a proud moment for the team and we all crammed into the Hipstery Moped and Side Car for the trip down to the post office. We had trouble at first - Willem cried, Rikard tried to baptize the mail sack in milk for luck, Bjarni got confused and ate the postage, Budge just sort of wandered off. Still, eventually it was accepted by the lovingly stern people of Deutsche Post and began its long expedition to your doormat. Shipping Times (entirely at the whim of the postal gods, but as a rough guide): To Germany - 1-3 days To Europe - 4-7 days Outside Europe - 7-14 days Tristan da Cunha - 1.4 years That is all, Your friends the t-shirt scientists. Fantastisk. Endret 21. mars 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Nei det gjør du ikke, du reiser forbi... e-18 går et stykke utafor, heftig omvei hvis du skal igjennom tønsberg nesten uansett hvor du skal egentlig (med mindre du skal til Nøtterøy, Tjøme eller Hvasser) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Trondheim: http://www.dagbladet.no/2012/03/21/kultur/kunstprosjekt/ntnu/20784219/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 T-town er Trondheim / Trondhjem / Bartebyen / Nidaros / whatever. Tror dog ikke jeg ville pult byen, det får da være måte på. Jeg reiste gjennom Tønsberg en gang, siden jeg skulle til Nøtterøy. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Bundy/sulfuric sin avatar er forresten en rotgrønnsak. Vi fikk sånne biter i blomkålsuppa på mandag. Måtte sjekke hva det var for noe. Navnet er umulig å huske, men kokken sa det er en krysning av blomkål og brokkoli. And you fucking like it. Satt å trippa på sopp, når jeg så det bildet. Og det er så grønt og fint. Jesus, forelsket meg. Nope, vil ikke ha skrumplever og halliser resten av livet uansett. Only way 2 go. HAr forresten ikke hatt mer vondt i levra. Se! Så utrolig Elsker bilder med MASSE detailjer i. Masse kriker og kroker man kan rote seg bort i. Endret 21. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ja, den er veldig fin, som fraktalkunst, siden alle knoppene ser helt like ut og bare fortsetter i det uendelige i samme mønsteret jo nærmere du kikker. Kanskje Romanesco ble designet av en LSD-freak på 70-tallet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Når man ser det sånn, ser det ut som et rart virus som er 1000000 ganger forstørret. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Good Day Sjur, After some serious head scratching, a team punch up, and many heated words, we finally all agreed on which shirt to send you. It's our pleasure to inform you that your Hipstery mystery package Order ID: xxxxx has left our secret bunker here in the heart of East Germany. It was a proud moment for the team and we all crammed into the Hipstery Moped and Side Car for the trip down to the post office. We had trouble at first - Willem cried, Rikard tried to baptize the mail sack in milk for luck, Bjarni got confused and ate the postage, Budge just sort of wandered off. Still, eventually it was accepted by the lovingly stern people of Deutsche Post and began its long expedition to your doormat. Shipping Times (entirely at the whim of the postal gods, but as a rough guide): To Germany - 1-3 days To Europe - 4-7 days Outside Europe - 7-14 days Tristan da Cunha - 1.4 years That is all, Your friends the t-shirt scientists. Fantastisk. Hehe, hvilken bedrift/hva kjøpte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg