Eplefe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg er fra Haugesund. Men jeg tror ikke det hjelper deg så mye... >< Kan jeg kræsje hos foreldrene dine? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Da kommer du aldri hjem igjen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Tja... Hadde ikke vært noe problem om jeg hadde vært der samtidig, men det vil jeg jo ikke være. Grensa mi for gjestfrihet går vel ca ved å sende folk jeg strengt tatt ikke kjenner hjem på overnatting hos mine foreldre. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det var da pent sagt Fant et bilde på harddisken min. What a babe? Og du bare tar deg rettighet til å poste bilder av andre på nettet uten den personens tillatelse? Eh, ikke sånn egentlig det bilde.. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Ikke det bildet? Hva da? Om du lurer har han postet det selv... Endret 21. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Bundy/sulfuric sin avatar er forresten en rotgrønnsak. Vi fikk sånne biter i blomkålsuppa på mandag. Måtte sjekke hva det var for noe. Navnet er umulig å huske, men kokken sa det er en krysning av blomkål og brokkoli. Den som kommer opp som bilde nr 1. når jeg søker "rar grønnsak" i google bildesøk? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Datasmurf sine transe-bestemor-bilder har vært postet over hele nettet allerede. Tilogmed på 4chan. Bundy/sulfuric sin avatar er forresten en rotgrønnsak. Vi fikk sånne biter i blomkålsuppa på mandag. Måtte sjekke hva det var for noe. Navnet er umulig å huske, men kokken sa det er en krysning av blomkål og brokkoli. Den som kommer opp som bilde nr 1. når jeg søker "rar grønnsak" i google bildesøk? Søkte på "krysning av blomkål og brokkoli" og fikk opp denne http://www.frukt.no/leksikon/gronnsaker/faktaark1/romanesco/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Tja... Hadde ikke vært noe problem om jeg hadde vært der samtidig, men det vil jeg jo ikke være. Grensa mi for gjestfrihet går vel ca ved å sende folk jeg strengt tatt ikke kjenner hjem på overnatting hos mine foreldre. Fair enough. Noen andre fra Haugesund, som BOR der? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har du ikke råd til hotell da? Eller, det koster vel kjapt 800kr natta. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hu bruker alle pengene på kaffe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har du ikke råd til hotell da? Eller, det koster vel kjapt 800kr natta. Joda, kan få det ned i 2100,-, men om jeg kan slippe, så vil jeg heller det. Pluss at hotell er kjeeeedelig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 No fikk eg dårlig samvittighet :\ Har ikke dere baristaer et hemmelig forum hvor du kan høre om noen av haugesundsbaristaene har ei seng til overs? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 yo sap? jeg har nettopp vært på kapoera. ganske morsomt og klarte å slå hjul med en har. bygge opp til ingen armer etterhvert Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Nei nei, du kan jo nyte å være på hotell og ligge i loungen med en diger paraplydrink og se på Paradise Hotel mens du blogger på ipad'en, som Ida Wulff gjør. Endret 21. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 No fikk eg dårlig samvittighet :\ Har ikke dere baristaer et hemmelig forum hvor du kan høre om noen av haugesundsbaristaene har ei seng til overs? Neeei, ikke det jeg vet om, i hvert fall. Nei nei, du kan jo nyte å være på hotell og ligge i loungen med en diger paraplydrink og se på Paradise Hotel mens du blogger på ipad'en, som Ida Wulff gjør. Har ikke iPad, drikker ikke paraplydrinker, og kommer sikkert til å tilbringe mesteparten av dagen på et ANNET hotell der konkurransene foregår og se på, ta bilder etc. Sukk. Blir vel til at jeg booker hotellrom. Tør ikke vente stort lengre, for da går prisene opp, og da HAR jeg plutselig ikke råd mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Fant et bilde på harddisken min. What a babe? Ja, jeg er ganske heit. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hadde det vært i T-town hadde jeg gitt deg husly som den samaritaneren jeg er. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Hadde det vært i T-town hadde jeg gitt deg husly som den samaritaneren jeg er. Might pick you up on that senere. Selv om jeg tror jeg har T-town ganske godt dekket når det gjelder bopæl. Edit: Jeg kan tilby kvalitetskaffe, fri bruk av aeropress og matlagings- og bakeevner. Endret 21. mars 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Alltid velkommen, vet du. Kaffe er et stort pluss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg