Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Om det er en trøst så regner det i Bergen... o_O trykker.com skal -dø-. Jeg trykker lagre. Den SLETTER. Diiiieeeeeeee. *furte* Endret 7. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Om det er en trøst så regner det i Bergen... o_OGjør det ikke alltid det der da? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg får joine her også jeg da Skjønte ikke helt greia her men! HALO EDIT: Er ikke sol i Oslo heller ... Endret 7. mars 2008 av d0lly Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg får joine her også jeg da Skjønte ikke helt greia her men! HALO morn dolly Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ikke her heller har ikke vært sol i Rjukan siden september, snart kommer den tilbake Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Gjør det ikke alltid det der da? Nehei! For to dager siden snødde det! o_O Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 har ikke vært sol i Rjukan siden september, snart kommer den tilbake var det også ja... ikke helt bra det heller... Nehei! For to dager siden snødde det! o_Oden ble liggende i en time eller.no? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 var det også ja... ikke helt bra det heller... Nei, nesten lyst til å brenne ut ønene mine etter en helg med bygdefylla Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg får joine her også jeg da Skjønte ikke helt greia her men! HALO EDIT: Er ikke sol i Oslo heller ... Greia er enkel. Her skriver vi så mye dritt vi klarer om alt og ingenting Ingen sol her heller, skulle gjerne hatt litt regn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ingen sol her heller, skulle gjerne hatt litt regnHva er galt med deg???? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 den ble liggende i en time eller.no? Pøff. Den ligger fremdeles her og der, selv om det hovedsaklig er slaps igjen. Tro meg, skoleveien var ett helvete. xD Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ingen sol her heller, skulle gjerne hatt litt regnHva er galt med deg???? Vil ha sommer Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vil ha sommer du forbinder sommer med kaldt regn? Pøff. Den ligger fremdeles her og der, selv om det hovedsaklig er slaps igjen. Tro meg, skoleveien var ett helvete. xDSlaps er ikke snø da... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det regna her idag, og jeg kjørte til jobb idag, fikk fiksa bilen igår også! Jeg var egentlig jævla produktiv igår Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vil ha sommer du forbinder sommer med kaldt regn? Blir ikke sommer før snøen er vekk. iog det går fortere med regn.. Og regn er forfristende og deilig Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 forfriskende that is. Regn > snø anytime! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 forfriskende that is. Regn > snø anytime! regn er kaldt og vått! vil heller ha masse sol som smelter snøen Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg får joine her også jeg da Skjønte ikke helt greia her men! HALO morn dolly Paiespen : )) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 regn er kaldt og vått! vil heller ha masse sol som smelter snøen Joda, men om jeg skal velge det beste av to onder så blir det regn ---- d0lly.. Hvem er det? Og har vi offisielt godtatt henne? =D Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 regn er kaldt og vått! vil heller ha masse sol som smelter snøen Joda, men om jeg skal velge det beste av to onder så blir det regn ---- d0lly.. Hvem er det? Og har vi offisielt godtatt henne? =D Heyheyhey, jeg er oppkalt etter en rollefigur i Donald Duck. Så bare pass deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg