L4r5 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg skal fader meg ha pepperbiff av indrefilet i dag! Jeg tror jeg skal ha taco i dag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg ville foretrukket å få hele årslønnen utbetalt i begynnelsen av året, så kunne jeg bare satt meg ned og planlagt budsjettet for hver måned og visst akkurat hva jeg hadde å forholde meg til. Jeg har ikke noe behov for en arbeidsgiver som leker mamma og porsjonerer det ut så jeg ikke blåser alt på en måned. Mange som ville utnyttet dette dessverre tror jeg. Få lønning -> langtdssykemelde seg -> what now?! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg tror jeg skal ha taco i dag. Skjell eller lefser? Hvis du sier skjell kan vi dessverre ikke bli bestevenner. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg tror jeg skal ha taco i dag. Jeg slipper til og med å lage mat i dag. Spise ute Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Her og nå. Ingen spurte deg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ingen spurte deg. Ingen svarte deg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Sykelønnsordningen er et problem for seg. Man spør seg hvorfor nordmenn er blant de sykeste i verden og svaret er vel så enkelt som at det mer lønnsomt å være "syk" her enn andre steder. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ingen svarte deg. Du svarte meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Sykelønnsordningen er et problem for seg. Man spør seg hvorfor nordmenn er blant de sykeste i verden og svaret er vel så enkelt som at det mer lønnsomt å være "syk" her enn andre steder. Du skjønner vel at når nivået her i tråden er L4r5 skrev 21. mars 2012 - 16:46: Jeg tror jeg skal ha taco i dag. Skjell eller lefser? Hvis du sier skjell kan vi dessverre ikke bli bestevenner. nytter det ikke å prate seriøst om økonomipolitikk.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Skjell eller lefser? Hvis du sier skjell kan vi dessverre ikke bli bestevenner. Bruker som regel lefser, men tror det blir skjell i dag ene og alene av den grunn at da slipper jeg å gå ut i møkkaværet igjen. Har enda ikke fått frosten ut av kroppen fra tidligere i dag. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Sykelønnsordningen er et problem for seg. Man spør seg hvorfor nordmenn er blant de sykeste i verden og svaret er vel så enkelt som at det mer lønnsomt å være "syk" her enn andre steder. Du skjønner vel at når nivået her i tråden er L4r5 skrev 21. mars 2012 - 16:46: Jeg tror jeg skal ha taco i dag. Skjell eller lefser? Hvis du sier skjell kan vi dessverre ikke bli bestevenner. nytter det ikke å prate seriøst om økonomipolitikk.. Tortilla til taco, ingen over - ingen ved siden! mulig å ha chips i selve tacoen, thats it! Bare et mellomemne det... Sykelønnsordningen er et problem for seg. Man spør seg hvorfor nordmenn er blant de sykeste i verden og svaret er vel så enkelt som at det mer lønnsomt å være "syk" her enn andre steder. Det er fortsatt mest lønnsomt å jobbe da... Hvordan er trivsel på jobb i Norge kontra andre land feks.? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Bruker som regel lefser, men tror det blir skjell i dag ene og alene av den grunn at da slipper jeg å gå ut i møkkaværet igjen. Har enda ikke fått frosten ut av kroppen fra tidligere i dag. Begrunnelsen din aksepteres, dog under sterk skepsis, så jeg skal holde muligheten for å stifte vennskap åpen litt til. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Du svarte meg. Du tror jeg svarte deg. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg ville foretrukket å få hele årslønnen utbetalt i begynnelsen av året, så kunne jeg bare satt meg ned og planlagt budsjettet for hver måned og visst akkurat hva jeg hadde å forholde meg til. Jeg har ikke noe behov for en arbeidsgiver som leker mamma og porsjonerer det ut så jeg ikke blåser alt på en måned. Du vet at norsk tipping har lodd hvor man kan vinne 20 tusen i 20 år eller noe i den dur eller du kan gå for det vanlige der du vinner like mye men får allt utbetalt med en gang. Da velger du å få utbetalt allt med en gang siden du i tillegg får renter... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Du tror jeg svarte deg. La meg nyte tilfredsstillelsen det gir å få illusjonen av et svar fra deg, da. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 God dag kammizez. Merker at pollen har kommet tilbake, klør i øyene. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Nytt navn og Avatar Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Nytt navn og Avatar Det finnes en egen lovhjemmel mot å bytte brukernavn og avatar. Du sprer helsefarlig forvirring. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg