Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deler man rykte på antall poster (som jo man selvfølgelig skal gjøre) har jeg mer enn deg.

Du omgir deg med doplangere så du teller ikke.

"Hei, jeg heter Lars, og jeg har 9000 i cred på et diskusjonsforum" - Lurer på om det hadde funka som sjekketriks?

Hadde sikkert plukka opp et par /b/-tards ved å dra en "over 9000". (Ja, det finnes kvinnelige /b/-tards også)
Lenke til kommentar

Har noen andre problemet at tekst size setter seg til 8 når man skriver og lagres som det? Så må jeg inn etterpå, redigere og velge size 18 ellers blir innlegget bittelite..

Nei? bruker chrome...

Snart blir det pizza :)

Ohh. det fikk jeg også lyst på!

Jeg får nesten ikke igjen penger på skatten :< WHIIINE

Jeg får ingenting igjen og jeg må heller ikke betale noe :)

Lenke til kommentar

En jobbkompis betalte 1000 mere i skatt enn det han vanligvis ville gjort hele året. Nå fikk han tilbake 25000 på skatten. Hans argument er at det er bedre å få masse penger på en gang enn å få det litt porsjonert utover året og knapt merke forskjell.

Lenke til kommentar

Jeg ville foretrukket å få hele årslønnen utbetalt i begynnelsen av året, så kunne jeg bare satt meg ned og planlagt budsjettet for hver måned og visst akkurat hva jeg hadde å forholde meg til. Jeg har ikke noe behov for en arbeidsgiver som leker mamma og porsjonerer det ut så jeg ikke blåser alt på en måned.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...