Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Waaat... har stalkerne funnet deg? :ohmy:

Min første tanke og! :ph34r:

Må slutte å være så dritings på byen, Hedvig. Tar jo med deg ethvert mannebein du finner jo!

Jamen.. de jo så nusselige... Neida.

Han skulle skifte låsen og gi meg nye nøkler.. visste at det skulle komme noen, men hadde helt glemt det, så lå og sov søtt jeg.

Lenke til kommentar

Her sitter jeg og jobber for å holde AS Norge i gang mens NAV-klientene gjør en nøye vurdering av hva neste times statusoppdatering på Facebook skal bli. Skal man gå for "pizza til middag i dag" eller kanskje "nå tar jeg en dusj"? Mulighetene er mange og vi holder pusten i spenning! :thumbup:

Lenke til kommentar

idxeJ.jpg

Arch er helt greit, men har falt helt for CrunchBang Linux etter jeg fikk det som et nød-OS en helg

Har falt litt for Arch nå. Brukt Ubuntu litt før, men synes det er gøy å gjøre alt selv. Selv om jeg hadde en del problemer med nettverkskortet mitt.. Fungerer fortsatt ikke å bruke trådløst, men får fikse det etter hvert. Skal nå installere Lnux på macen, men er usikker på hvilken distro, da jeg vil ha en som tar lite plass. Har en macbook air med begrenset lagringsplass, og vil fortsette å ha osx på den i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...