Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ønsker du litt tid i spotlighten, Nathalie?

NEI! La Hedvig være midtpunktet. Og når hun ikke er her, så er ingen det (midtpunktet, altså). :p

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Så får det vel bli slutty brownies denne lørdagen da. ^^

Say what?

Jeg har skrevet om de her før.

Link.

Indeed.

Anbefaler deg å bruke pengene på noe annet, Smurfemann. Med mindre du har smakt det før og liker det.

For det er ganske ille, og du tror hele tiden at neste bit er den som dreper deg. Og det er heller ikke lite sannsynlig.

Jeg har ikke smakt det før, men jeg er overbevist om at jeg kommer til å elske det. Kan umulig være verre enn Urge Intense + vodka uansett, som per dags dato er det søteste jeg har drukket og som gjorde at jeg ikke husker noe som helst av den kvelden. Ifg. andre var jeg visstnok jævlig gira og ble kasta ut fra utestedet og lagt i bakken av et par utkastere for å oppføre meg som en tulling. :p

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en merkelig dag.

Var i byen i dag ( stavanger) og i løpet av 20 min så jeg 2 trekkspillere på gaten, 4-5 tiggere, 1 narkoman som hoppet rundt helt svart rundt øyene ( amfetamin?), og en narkoman som lå i et bed virket helt død men beveget seg litt når noen prøvde å snakke til ham. Endte med at de ringte ( sikkert til politiet.)

Så også to personer som solgte asfalt, mannen så forholdsvis greit normal ut men dama så ut til å ha vært gjennom noe skikkelig kraftig, og fått syre i ansiktet.

Var også en HELT FUCKINGS ETASJE I PARKERINGSHUSET !!! FORBEHOLDT KVINNER!! jaja, likestilling gjelder bare så lenge det er til fordel for det svake kjønn.

Trist å se at stavanger har utviklet seg til en slik plass de siste årene.

De siste? Har da vært sånn i i alle fall 10 år, og sikkert enda lenger. Og sånn er det da også i Trondhjem og Oslo (vel, vet ikke noe om etasjer i parkeringshus forbeholdt kvinner), så vidt jeg har merket meg. Har ikke vært i Bergen på årevis og jeg husker relativt lite av besøket mitt i Tromsø for noen år siden.

Lenke til kommentar

Jeg er villig til å gå nye veier, men da må du slutte å være så søt.

(så du hva jeg gjorde der? Hø hø hø, dette må gi meg skikkelige poeng i boka, altså! Hø hø hø!)

Du er så søt og nuskat du og Geir, er det det du vil høre? :D :D

Kanskje lurt å ta kvelden? Forumet har fått sin dose av deg i dag. :tease:

Jaa.. :/

Skal vi ta oss fri fra skolen imorgen? Ja, det gjør vi. Nå har jeg ikke vært borte på mange uker.

Har ikke forelesning før på fredag jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...